Ahle Hadees hi Sahi Sunni
(2)لقب اہلحدیث، تبع تابعین کے زمانے میں 1:- "تبع تابعین اپنے آپ کو اہلحدیث کے نام سے عزت دیتے تھے اور اس نام سے خوش ہوتے تھے جیسا کہ امام ثوری نے کہا ہے کہ اہلحدیث میرے پاس نہ آئيں تو میں ان کے پاس ان کے گھروں میں جاؤں گا" ( شرف اصحاب اہلحدیث) 2:- "تبع تابعین حضرت سفیان بن عینیہ رحمہ اللہ کو ان کے استاد امام ابو حنیفہ نے اہلحدیث بنایا تھا جیسا کہ آپ نے اپنے لفظوں میں یوں بیان کرتے ہیں پہلے پہل امام ابو حنیفہ نے ہی مجھے اہلحدیث بنایا تھا" (حدائق الحنفیہ: 134، تاریخ بغداد 9/178) 3:- "علامہ شہر ستانی نے اپنی کتاب " الملل والنحل" میں ائمہ اہلحدیث کے نام گنوائے ہیں اور وہ اہل حجاز ہیں اور وہ مالک بن انس اور محمد بن ادریس شافعی کے اصحاب ہیں اور سفیان ثوری کے اصحاب ہیں اور داؤد بن علی بن محمد اصفہانی کے اصحاب ہیں اور اسی طرح علامہ ابن خلدون نے اپنی کتاب تاریخ ابن خلدون میں ذکر کیا ہے" (تاریخ ابن خلدون 1/372) 4:- علامہ ابو منصور عبدالقادر بن طاہر تیمی بغدادی نے اپنی مشھور کتاب " اصول دین" میں صحابہ رض، تابعین اور تبع تابعین رح کے حالات کا ذکر کیا ہے- دوران ذکر میں کہا کہ روم جزیرہ آذربائیجان کی سرحدوں کے پورے باشندے اہلحدیث کے مذھب پر تھے اور اسی طرح افریقہ اور اندلس کے باشندے، بحیرہ عرب کے پورے باشندے، زنج کے ساحل پر یمن کی سرحدوں کے پورے باشندے اہلحدیث تھے" ( اصول الدین 1/310) 5:- [FONT="Al_Mushaf"]امام اللغتہ والخو خلیل بن احمد الفراہیدی[/FONT] (متوفی 164ھ) فرماتے ہیں فرشتے آسمان کے اور اہل حدیث زمین کے محافظ ہیں یعنی یہی دین کی دعوت دینے والے اور تقریر و تحریر سے اس کی حفاظت کرنے والے ہیں- نیز فرماتے ہیں ان کے لیے یہی نیکی کافی ہے کہ وہ جب حدیث میں آپ کا نام آتا ہے تو درود شریف لکھتے اور پڑھتے رہتے ہیں- 6:- مشہور زاہد امام فضل بن عیاض ( متوفی 187ھ) اہل حدیث کو دیکھ کر فرمانے لگے" یا ورثۃ الانبیاء"- 7:- خلیفہ ہارون الرشید (متوفی 193ھ) کہتے ہیں کہ 4 صفات مجھے 4 جماعتوں میں ملیں- کفر جہیمہ میں، بحث و جھگڑا معتزلہ میں، جھوٹ رافضیوں میں، اور حق اہلحدیث میں- 8:- عبداللہ بن داؤد الخریبی (متوفی 213ھ) فرماتے ہیں کہ میں نے اپنے استاذہ سے سنا کہ اہلحدیث اللہ تعالی کی طرف سے اس کے دین کے امین ہیں یعنی علم و عمل میں رسول اللہ ۖ کے دین کی حفاظت کرنے والے ہیں (یہ سارے اقوال امام احمد بن سنان الواسطی{۶۵۲ھ}کی کتاب شرف اصحاب اہلحدیث سے لیے گئے ہیں) اس تفصیل سے معلوم ہوا کہ صحابہ رض، تابعین و تبع تابعین رح یہ قرون ثلاثہ اہلحدیث کے نام سے مشھور تھے اور ان کو اہلحدیث کہا جاتا تھا- — with Abid Omer and Sarfaraz
Ahle hadees
SIDHA RAASTA QURAN AUR HADEES
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHEEM
SIDHA RAASTA QURAN AUR HADEES
"Aur yah ki yah din mera #rasta hei jo mustaqim hei so is raah par chalo aur dusri raho par mat chalo ki wah raahe tum ko #allah ki raah se judaa kardegi. Is ka tum ko allah taala ne takidi hukma diya hei taaki tum parhejhari ikhtyar karo."
(#suratul anaam#153)
Hazrat Jabir raziallahu anhu riwayat karte hei ki hum ek din rasool sallahualaihi wasallam ke paas the aap ne ek sidhi lakeer khinchi aur uski daaye aur baaye taraf do-do lakeere khinchi. Phir aap ne darmayani sidhi lakeer par haath rakh kar farmaya
Yah allah ki sidhi raah hei phir aap ne yah aayat padhi "aur yahi allah ki raah hei is par chalo aur idhar udhar ki raaho par na chalo warna sidhi raah se bhatak jaaoge.
(#sunan ibne majah
Hadees#11)
EK MASJID ME DOBARAH JAMAAT KARNA JAYEZ HAI
Bismillahirrahmanirraheem
SAWAL:- Jab ek masjid mai namaz bajamaat parhi ja chuki ho to kya is masjid me woh namaz dobarah bajamaat parhni jayez hai? Yaani is masjid mai is namaz ki dobara jamaat jayez hai?
Hadis sharif mai se sabut pesh kiya jana jaruri hai?
JAWAB:- Bila subah dobara jamat jayez hai. is mai sharai koi harz nahi. Balke Aap Sallallahu Alaihi wassalam ne is ki targib dilayi hai.Jamea tirmizi mai hai.
Hazrat abu saeed khudri Rz. Se marvi hai k jamaat se faragat ke baad ek shakhs masjid mai dakhil hua. Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya kaun shakhs is ke liye tijarat karta hai k is shakhs ke saath namaz parhe. Pas ek shakhs (abu bakkar siddiq Rz) udhe aur is ke saath bajamaat namaz parhi.
(Jamie tirmizi, jild-1, safa:-189-190)
ABU DAUD KE ALFAAZ YA HAI K..
Rasulullah Sallaho alaihi wassalam ne namaz bajamaat se faragat ke baad ek Aadmi ko akele namaz parhte dekha to farmaya ke koi is par sadqa karta gai k is ke saath namaz parh kar is ke sawaab ko barhae.
(Abu Dawood, Jild:1, safa:-224)
Hafiz abudur rahman mohddis mubarakpuri is hadees ki tahsil w tousik karte hue arkam farmate hai.
Is hadees ko imam abu dawood ne riwayat kiya hai aur is par sakut kiya hai. Imam ahmad ne bhi is ko riwayat kiya hai aur imam munzari ne imam ki tahsin ko taslim kiya hai.imam Hakim ne isko shahi ala sharte muslim kaha hai.imam ibn e khuzaimah aur imam ibn e hayaan dono ne is hadees ko apni apni shahi me riwayat kiya hai.
Khulasa ye hai ke ye hadeea hasan yani huzzat aur dalil hai ke jab masjid me ek dafa jamaat ho chuki ho to is masjid mai is namaz ki jamaat di barah karna jayez hai hazarat abdullah bin Masood , hazrat anas Rz. Wagaira sahaba is jawaaj ke kaeel hai.Imam ahmad , imam ishaq jaise fuqah ka yahi kaul hai .
"" MANA KE LIYE KOI SHAHI YA HASAN HADEES MARVI NAHI""
NIKAH SE QABL MANGAITAR KO DEKHNA JAYEZ HAI
Bismillahirrahmanirraheem
NIKAH SE QABL MANGAITAR KO DEKHNA JAYEZ HAI
Hazrat Jabir bin Abdullah Razi Allahu Anhu kehte hai Rasool E Akram Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Jab tum mein se koi shaks aurat se nikah ka iradah kare to use chahiye k agar mumkin ho to aurat ko ek nazar dekh le".
(Sahih Sunan Abu Dawood Hadees no. 1832)
GHAR KI ROOZ-MARRA ZINDAGI MEIN AAP SE AAP ZAHIR HONE WALE AAZAA YANI HAATH AUR CHEHREY K ALAWAH MANGAITAR K BAAQI KISI HISSEY KO DEKHNA YA DIKHANA MANA HAI
Hazrat Abu Hurairah Razi Allahu Anhu kehte hai k ek aadmi meri mojoodgi mein Nabi E Akram Sallallahu Alaihi Wa Sallam ki khidmat mein hazir hua aur Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam ko bataya k usne ansaar ki ek aurat se nikah kiya hai Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Kya tooney use dekha hai?" usne arz kiya "Nahi!" to Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Ja aur use dekh ansaar ki aurato mein kuch (nuks) hota hai".
(Sahih Muslim Kitabun Nikah)
GAIR MAHRAM AURAT (MANGAITAR) SE TANHAAYI MEIN MULAQAAT KARNA, GUFTAGU KARNA YA PAAS BAITHNA MANA HAI
Hazrat Uqba bin Aamir Razi Allahu Anhu se riwayat hai k Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Aurato k saath tanhaayi mein mulaqaat karne se baaz raho" ek ansaar ne arz kiya "Ya Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam! Daiwar (ya jaith) k baare mein kya hukm hai?" Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "wo maut hai".
(Sahih Bukhari Kitabun Nikah)
Wazahat: Arbi zubaan mein "Hamu" ka lafz shohar k tamaam qareebi aazaa k liye boola jata hai, jese k shohar k haqeeqi bhai, chachazaad bhai, maamuzaad bhai wagairah.
Hazrat Uqba bin Aamir Razi Allahu Anhu se riwayat hai k Nabi E Akram Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Koi mard kisi aurat k saath jama nahi hota magar unke saath teesra shaitan hota hai". (Sahih Sunan Tirmizi Hadees no. 937)
GAIR MAHRAM AURAT (MANGAITAR) SE HAATH MILAANA MANA HAI
Hazrat Ayesha Razi Allahu Anha kehti hai Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam ka haath mubarak kabhi kisi aurat se nahi laga albatta Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam zubaan se aurato se baat karte jab auratey zubaan se (qubool e islaam ka) qaul wa iqraar kar leti to Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam farmate "Jao mene tumse baiyat le li".
(Sahih Muslim Kitabul Imaarah)
JAB AURAT BANAO SHINGAAR KARKE BE-PARDAH MARDO K SAAMNE AATI HAI TO SHAITAN K LIYE FITNA KARNA AASAAN HO JATA HAI
Hazrat Abdullah (bin Mas'ood Razi Allahu Anhu) se riwayat hai k Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Aurat (poori ki poori) satar hai jab wo nikalti hai to shaitan use accha (haseen wa jameel) karke dikhaata hai".
(Sahih Sunan Tirmizi Hadees no. 936)
Kya ahle hadees koi naya firqa hai
Makka hamare liye hujjat nahi hai
بیس رکعات تراویح میں مکہ کو دلیل بنانے والے کیا مکہ کو حجت سمجھتے ہیں؟؟؟
۱) مکہ میں رکوع سے پہلے اور بعد میں رفع الیدین کیا جاتا ہے۔
ْ۲)۔ مکہ میں اذان سے قبل و بعد مروجّہ درود نہیں پڑھا جاتا
۳۔ مکہ میں تکبیرا کہری کہی جاتی ہے ۔
۴۔ مکہ میں ہر نماز کے بعد اجتماعی دعا نہیں کی جاتی۔
۵۔مکہ میں نمازیں اوّل وقت میں ادا کی جاتی ہیں لیکن احناف اس کی مخالفت کرتے ہیں۔
۶۔ مکہ میں خانہ کعبہ میں نمازِ جنازہ پڑھے جاتے ہیں جبکہ ۲۰ پڑھنے والے اس کے منکر ہیں۔
۷۔ مکہ میں نمازِ جنازہ میں ثناء نہیں پڑھی جاتی لیکن احناف نمازِ جنازہ میں ثناء پڑھتے ہیں۔
۸۔ مکہ میں نمازِ جنازہ میں ایک طرف سلام پھیرا جاتا ہے لیکن احناف ا س کے منکر ہیں۔
۹ ۔ مکہ میں جو نمازِ جنازہ پڑھی جاتی اس میں سورۃ فاتحہ پڑھی جاتی ہے لیکن احناف نمازِ جنازہ میں اس کی مخالفت کرتے ہوئے سورۃ فاتحہ نہیں پڑھتے۔
۱۰۔ مکہ میں نمازِ فجر سے قبل بھی ایک اذان کہی جاتی ہے بیس پڑھنے والے یہ اذان کیوں نہیں دیتے؟
۱۱۔مکہ میں نمازِ فجر اندھیرے میں ادا کی جاتی ہے جبکہ احناف اجالے میں فجر پڑھتے ہیں۔
۱۲۔ مکہ والے ایک رکعت وتر کے قائل ہیں جبکہ احناف اس کے منکر ہیں۔
۱۳ ۔مکہ میں عورتوں کو مساجد میں آنے کی اجازت ہے جبکہ احناف اپنی عورتوں کو اس سے منع کرتے ہیں۔
۱۴۔ مکہ میں نمازِ عید کےخطبہ سے قبل کوئی وعظ و نصیحت نہیں کی جاتی لیکن احناف اس کی مخالفت کرتے ہوئے خطبہ عید سے قبل وعظ و نصیحت کرتے ہیں۔
۱۵۔ مکہ میں نماز عید میں کل بارہ تکبیرات کہی جاتی ہیں لیکن مکہ کی بیس رکعت کو دلیل بنانے والے نماز عید میں صرف چھ تکبیرات پڑھتے ہیں۔
۱۶۔ مکہ میں عیدین میں مرد و عورت جماعت کے ساتھ عیدین پڑھتے ہیں لیکن احناف عورتوں کو جماعت میں حاضر آنے کی جازت نہیں دیتے۔
۱۷۔ مکہ میں روزہ کی نیّت زبان سے نہیں کی جاتی جبکہ احناف جو مکہ کو بیس رکعت میں دلیل بناتے ہیں وہ وبصوم غد نويت من شهر رمضان کی خود ساختہ نیّت کرتے ہیں۔
۱۸۔ مکہ میں افطار صحیح وقت پر کیا جاتا ہے لیکن احناف اس کی مخالفت کرتے ہوئے احتیاطً کچھ منٹ دیر سے افطار کرتے ہیں۔
تراویح میں مخالفت:
۱۹۔ مکہ مین تراویح کے ساتھ تہجد الگ سے نہیں پڑھی جاتی جبکہ احناف کے نزدیک تراویح اور تہجد الگ الگ پڑھنی چاہیئے۔
۲۰۔ مکہ کی بیس تراویح میں پاوؤں سے پاؤں اور کندھے سے جندھا ملا کر ممقتدی کھڑے ہوتے ہیں۔
۲۱۔ مکہ کی بیس تراویح میں امام ہاتھ سینے پر یا کم از کم ناف سے اوپر بانھتے ہیں ناف کے نیچھ نہیں۔
۲۲۔ مکہ کی بیس تراویح میں امام کے پیھے فاتحہ پڑھی جاتی ہے احناف اس کے منکر ہیں۔
۲۳۔مکہ کی بیس رکعت تراویح میں امام اور مقتدی دونوں بلند آواز سے آمین کہتے ہیں۔
۲۴۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں رفع الیدین کیا جاتا ہے۔
۲۵۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں وتر فصل کر کے پڑھا جاتا ہے یعنی دو رکعت پڑھ کر امام سلام پھیر دیتا ہے اس کے بعد ایک وتر الگ سے پڑھا جاتا ہے احناف اس کے منکر ہیں۔
۲۶۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں وترمیں قنوت سے قبل رفع الیدین نہیں کیا جاتا جبکہ احناف کا اس پر عمل ہے۔
۲۷۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں قنوت رکوع کے بعد پڑھی جاتی ہے جبکہ احناف رکوع سے پہلے پڑھتے ہیں۔
۲۸۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں قنوت میں ہاتھ اٹھا کر دعا کی جاتی ہے جبکہ احناف کا اس پر عمل نہیں۔
۲۸۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں قنوتِ نازلہ پڑھی جاتی ہے جبکہ احناف کا اس پر عمل نہیں۔
۳۰۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں ایک رات میں قرآن ختم نہیں کیا جاتا جبکہ احناف شبینہ میں ایک رات میں قرآن ختم کرتے ہیں۔
مکہ کی بیس رکعت تراویح کو حجت سمجھنے والے ان ۳۰ مسائل میں بھی مکہ کی پیروی کیوں نہیں کرتے ؟؟
یاد رہے ہم نے یہاں صرف ۳۰ مسائل نماز سے متعلق نقل کیئے ہیں جن میں احناف اہل مکہ کی مخالفت کرتے ہیں ۔ اس کے علاوہ سینکڑوں مسائل موجود ہیں جن میں احناف کا اہل مکہ سے اختلاف ہے ،ہم نے اختصار کے پیشِ نظر ان کا تذکرہ نہیں کیا