Ahle hadees

‎Ahle Hadees hi Sahi Sunni
(2)لقب اہلحدیث، تبع تابعین کے زمانے میں 1:- "تبع تابعین اپنے آپ کو اہلحدیث کے نام سے عزت دیتے تھے اور اس نام سے خوش ہوتے تھے جیسا کہ امام ثوری نے کہا ہے کہ اہلحدیث میرے پاس نہ آئيں تو میں ان کے پاس ان کے گھروں میں جاؤں گا" ( شرف اصحاب اہلحدیث) 2:- "تبع تابعین حضرت سفیان بن عینیہ رحمہ اللہ کو ان کے استاد امام ابو حنیفہ نے اہلحدیث بنایا تھا جیسا کہ آپ نے اپنے لفظوں میں یوں بیان کرتے ہیں پہلے پہل امام ابو حنیفہ نے ہی مجھے اہلحدیث بنایا تھا" (حدائق الحنفیہ: 134، تاریخ بغداد 9/178) 3:- "علامہ شہر ستانی نے اپنی کتاب " الملل والنحل" میں ائمہ اہلحدیث کے نام گنوائے ہیں اور وہ اہل حجاز ہیں اور وہ مالک بن انس اور محمد بن ادریس شافعی کے اصحاب ہیں اور سفیان ثوری کے اصحاب ہیں اور داؤد بن علی بن محمد اصفہانی کے اصحاب ہیں اور اسی طرح علامہ ابن خلدون نے اپنی کتاب تاریخ ابن خلدون میں ذکر کیا ہے" (تاریخ ابن خلدون 1/372) 4:- علامہ ابو منصور عبدالقادر بن طاہر تیمی بغدادی نے اپنی مشھور کتاب " اصول دین" میں صحابہ رض، تابعین اور تبع تابعین رح کے حالات کا ذکر کیا ہے- دوران ذکر میں کہا کہ روم جزیرہ آذربائیجان کی سرحدوں کے پورے باشندے اہلحدیث کے مذھب پر تھے اور اسی طرح افریقہ اور اندلس کے باشندے، بحیرہ عرب کے پورے باشندے، زنج کے ساحل پر یمن کی سرحدوں کے پورے باشندے اہلحدیث تھے" ( اصول الدین 1/310) 5:- [FONT="Al_Mushaf"]امام اللغتہ والخو خلیل بن احمد الفراہیدی[/FONT] (متوفی 164ھ) فرماتے ہیں فرشتے آسمان کے اور اہل حدیث زمین کے محافظ ہیں یعنی یہی دین کی دعوت دینے والے اور تقریر و تحریر سے اس کی حفاظت کرنے والے ہیں- نیز فرماتے ہیں ان کے لیے یہی نیکی کافی ہے کہ وہ جب حدیث میں آپ کا نام آتا ہے تو درود شریف لکھتے اور پڑھتے رہتے ہیں- 6:- مشہور زاہد امام فضل بن عیاض ( متوفی 187ھ) اہل حدیث کو دیکھ کر فرمانے لگے" یا ورثۃ الانبیاء"- 7:- خلیفہ ہارون الرشید (متوفی 193ھ) کہتے ہیں کہ 4 صفات مجھے 4 جماعتوں میں ملیں- کفر جہیمہ میں، بحث و جھگڑا معتزلہ میں، جھوٹ رافضیوں میں، اور حق اہلحدیث میں- 8:- عبداللہ بن داؤد الخریبی (متوفی 213ھ) فرماتے ہیں کہ میں نے اپنے استاذہ سے سنا کہ اہلحدیث اللہ تعالی کی طرف سے اس کے دین کے امین ہیں یعنی علم و عمل میں رسول اللہ ۖ کے دین کی حفاظت کرنے والے ہیں (یہ سارے اقوال امام احمد بن سنان الواسطی{۶۵۲ھ}کی کتاب شرف اصحاب اہلحدیث سے لیے گئے ہیں) اس تفصیل سے معلوم ہوا کہ صحابہ رض، تابعین و تبع تابعین رح یہ قرون ثلاثہ اہلحدیث کے نام سے مشھور تھے اور ان کو اہلحدیث کہا جاتا تھا- — with Abid Omer and Sarfaraz

SIDHA RAASTA QURAN AUR HADEES

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHEEM

SIDHA RAASTA QURAN AUR HADEES

"Aur yah ki yah din mera ‪#‎rasta‬ hei jo mustaqim hei so is raah par chalo aur dusri raho par mat chalo ki wah raahe tum ko ‪#‎allah‬ ki raah se judaa kardegi. Is ka tum ko allah taala ne takidi hukma diya hei taaki tum parhejhari ikhtyar karo."
(‪#‎suratul‬ anaam#153)

Hazrat Jabir raziallahu anhu riwayat karte hei ki hum ek din rasool sallahualaihi wasallam ke paas the aap ne ek sidhi lakeer khinchi aur uski daaye aur baaye taraf do-do lakeere khinchi. Phir aap ne darmayani sidhi lakeer par haath rakh kar farmaya

Yah allah ki sidhi raah hei phir aap ne yah aayat padhi "aur yahi allah ki raah hei is par chalo aur idhar udhar ki raaho par na chalo warna sidhi raah se bhatak jaaoge.
(‪#‎sunan‬ ibne majah
Hadees#11)

MAHE SAFAR MANHUS NAHI HAI.

Bismillahirrahmanirraheem

→Mahe safar ke baare me galat fehmiyo ka tafsili jayeza

→click on photo

EK MASJID ME DOBARAH JAMAAT KARNA JAYEZ HAI

Bismillahirrahmanirraheem

SAWAL:- Jab ek masjid mai namaz bajamaat parhi ja chuki ho to kya is masjid me woh namaz dobarah bajamaat parhni jayez hai? Yaani is masjid mai is namaz ki dobara jamaat jayez hai?
Hadis sharif mai se sabut pesh kiya jana jaruri hai?

JAWAB:- Bila subah dobara jamat  jayez hai. is mai sharai koi harz nahi. Balke Aap Sallallahu Alaihi wassalam ne is ki targib dilayi hai.Jamea tirmizi mai hai.

   Hazrat abu saeed khudri Rz. Se marvi hai k jamaat se faragat ke baad ek shakhs masjid mai dakhil hua. Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya kaun shakhs is ke liye tijarat karta hai k is shakhs ke saath namaz parhe. Pas ek shakhs (abu bakkar siddiq Rz) udhe aur is ke saath bajamaat namaz parhi.
(Jamie tirmizi, jild-1, safa:-189-190)

  ABU DAUD KE ALFAAZ YA HAI K..
    Rasulullah Sallaho alaihi wassalam ne namaz bajamaat se faragat ke baad ek Aadmi ko akele namaz parhte dekha to farmaya ke koi is par sadqa karta gai k is ke saath namaz parh kar is ke sawaab ko barhae.
(Abu Dawood, Jild:1, safa:-224)

  Hafiz abudur rahman mohddis mubarakpuri is hadees ki tahsil w tousik karte hue arkam farmate hai.
  
   Is hadees ko imam abu dawood ne riwayat kiya hai aur is par sakut kiya hai. Imam ahmad ne bhi is ko riwayat kiya hai aur imam munzari ne imam ki tahsin ko taslim kiya hai.imam Hakim ne isko shahi ala sharte muslim kaha hai.imam ibn e khuzaimah aur imam ibn e hayaan dono ne is hadees ko apni apni shahi me riwayat kiya hai.

  Khulasa ye hai ke ye hadeea hasan yani huzzat aur dalil hai ke jab masjid me ek dafa jamaat ho chuki ho to is masjid mai is namaz ki jamaat di barah karna jayez hai hazarat abdullah bin Masood , hazrat anas Rz. Wagaira sahaba is jawaaj ke kaeel hai.Imam ahmad , imam ishaq jaise fuqah ka yahi kaul hai .
"" MANA KE LIYE KOI SHAHI YA HASAN HADEES MARVI NAHI""

NIKAH SE QABL MANGAITAR KO DEKHNA JAYEZ HAI

Bismillahirrahmanirraheem

NIKAH SE QABL MANGAITAR KO DEKHNA JAYEZ HAI

Hazrat Jabir bin Abdullah Razi Allahu Anhu kehte hai Rasool E Akram Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Jab tum mein se koi shaks aurat se nikah ka iradah kare to use chahiye k agar mumkin ho to aurat ko ek nazar dekh le".
(Sahih Sunan Abu Dawood Hadees no. 1832)

GHAR KI ROOZ-MARRA ZINDAGI MEIN AAP SE AAP ZAHIR HONE WALE AAZAA YANI HAATH AUR CHEHREY K ALAWAH MANGAITAR K BAAQI KISI HISSEY KO DEKHNA YA DIKHANA MANA HAI

Hazrat Abu Hurairah Razi Allahu Anhu kehte hai k ek aadmi meri mojoodgi mein Nabi E Akram Sallallahu Alaihi Wa Sallam ki khidmat mein hazir hua aur Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam ko bataya k usne ansaar ki ek aurat se nikah kiya hai Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Kya tooney use dekha hai?" usne arz kiya "Nahi!" to Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Ja aur use dekh ansaar ki aurato mein kuch (nuks) hota hai".
(Sahih Muslim Kitabun Nikah)

GAIR MAHRAM AURAT (MANGAITAR) SE TANHAAYI MEIN MULAQAAT KARNA, GUFTAGU KARNA YA PAAS BAITHNA MANA HAI

Hazrat Uqba bin Aamir Razi Allahu Anhu se riwayat hai k Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Aurato k saath tanhaayi mein mulaqaat karne se baaz raho" ek ansaar ne arz kiya "Ya Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam! Daiwar (ya jaith) k baare mein kya hukm hai?" Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "wo maut hai".
(Sahih Bukhari Kitabun Nikah)

Wazahat: Arbi zubaan mein "Hamu" ka lafz shohar k tamaam qareebi aazaa k liye boola jata hai, jese k shohar k haqeeqi bhai, chachazaad bhai, maamuzaad bhai wagairah.

Hazrat Uqba bin Aamir Razi Allahu Anhu se riwayat hai k Nabi E Akram Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Koi mard kisi aurat k saath jama nahi hota magar unke saath teesra shaitan hota hai". (Sahih Sunan Tirmizi Hadees no. 937)

GAIR MAHRAM AURAT (MANGAITAR) SE HAATH MILAANA MANA HAI

Hazrat Ayesha Razi Allahu Anha kehti hai Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam ka haath mubarak kabhi kisi aurat se nahi laga albatta Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam zubaan se aurato se baat karte jab auratey zubaan se (qubool e islaam ka) qaul wa iqraar kar leti to Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam farmate "Jao mene tumse baiyat le li".
(Sahih Muslim Kitabul Imaarah)

JAB AURAT BANAO SHINGAAR KARKE BE-PARDAH MARDO K SAAMNE AATI HAI TO SHAITAN K LIYE FITNA KARNA AASAAN HO JATA HAI

Hazrat Abdullah (bin Mas'ood Razi Allahu Anhu) se riwayat hai k Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya "Aurat (poori ki poori) satar hai jab wo nikalti hai to shaitan use accha (haseen wa jameel) karke dikhaata hai".
(Sahih Sunan Tirmizi Hadees no. 936)

Kya ahle hadees koi naya firqa hai

INDEX 1. KYA AHLE HADEES KOI NAYA FIRQA HAI? 2. AHLE HADEES KA MANA (MEANING) 3. AHLE SUN NAT NAAM Kl ZARURAT 4. IMAM ABU HANIFA RAHIMAHULLAH KA MAZHAB 5. IMAM SHAFA'I RAHIMAHULLAH KA MAZHAB 6. IMAM AHMAD BIN HAMBAL RAHIMAHULLAH KA MAZHAB 7. IMAM MAALIK RAHIMAHULLAH KA MAZHAB 8. IMAM ABU BAKR BIN AYAASH RAHIMAHULLAH KA FARMAAN 9. BADE PEER SAHAB (ABDUL QADIR JEELANI RAHIMAHULLAH) KA FARMAAN 10. EK AETRAAZ AUR USKA JAWAAB 2 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) Bismillahirrahmanirraheem Shuru Allah ka Naam le kar jo bada Meharbaan Aur Nihayat Raham Wala Hai. KYA AHLE HADEES KOI NAYA FIRQA HAI? Ahle Hadees murawwajah mazhabo ki tarha koi mazhab nahi, na mukhtalif firqo ki tarha koi firqa hai balke Ahle Hadees ek jamaat aur tehreer ka naam hai aur wo tehreer hai zindagi k har shobey mein Quran wa Hadees k mutabik amal karna aur dusro ko un dono par amal karne ki targeeb dilana ya yuh keh dijiye k Ahle Hadees ka nisb wa ayen Kitab o Sunnat ki dawat aur Ahle Hadees ka manshoor Quran o Hadees hai. "DASTOOR E AHLE HADEES K 2 USOOL" "ATI ULLAHA WA ATIUR RASOOL" Kyunki Allah ne apne Nabi ko huqm diya: "IT'TABI O MA OUHIYA I LAI K A MIR RABBIKA" - yani ae Nabi tumhare paas jo wahi ki gayi hai uski itteba karo aur Nabi k sath sath Allah ne Nabi k pairokaro ko bhi huqm farmaya: "IT'TABI O MA UNZILA ILAIKUM MIR RABBIKUM WALA TAT'TABI O MIN DOONIHI AU'LIYA" - yani ae ummat e Muhammadiya turn sirf us ki itteba karo jo tumhare paas tumhare perokaro ki taraf se nazil kiya gaya hai aur uske alawa degar waliyo ki pervi mat karo. Mazkura bala dono ayato se wazey hota hai k har musalman ko Allah ki taraf se nazil shuda ahkaam ki pervi karna chahiye aur gair Allah ki baato par dhayan na dena chahiye. yaha ek sawal paida ho sakta hai k Allah ki taraf se nazil shuda cheez kya hai? 3 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) iske jawab mein khud Allah ta'ala ne farmaya: "WA ANZALALLAHU ALAIKAL KITAABA WAL HIKMAH" - yaani Allah ne turn par kitab aur hikmat utari hai. yaha ye bhi sawal paida ho sakta hai k kitab se muraad kya hai?, iski tafseer tabayi k sardaar Hasan Basri Rahimahullah aur Katadah Rahimahullah ne farmaya k kitab se muraad Quran aur hikmat se muraad Sunnat hai. (Tafseer ibne kaseer jild 1 safa no. 185) Is k alawa ek mash'hoor tabayi Hazrat Hassan bin Ateeya Rahimahullah se marvi hai k Jibraeel Alahis Salaam jis tarah Quran le kar naazil hue they isi tarah Sunnat le kar bhi utrey they aur Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam ko hadees ki taleem is tarah dete they jis tarah Quran ki taleem dete they. (Al Kifayah fi ilmur riwayah safa no. 14) Khud Aan Hazrat Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya: "ALA INNI OOTEETUL QUR'AANA WA MISLAHU MA'A'HU", yaani turn loog jaan lo k mujhe Quran aur isi k saath isi k manind ek cheez di gayi hai. (Abu Dawood wa Ibne Maja) Mazkoora baala Hadees e paak aur Tabaeen E Azaam ki tasrihaat se ye baat wazey ho gayi k Quran wa hadees dono nazil shuda hai AHLE HADEES KA MANA (MEANING) Ahle Hadees do lafzo se mil kar bana hai ek hai Ahle dosra hai Hadees, Ahle ka maana hai "wala" aur Hadees a mana "Quran o Hadees" isliye Ahle Hadees ka mana hua "Quran o Hadees wala" 4 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) Lafz Hadees ka mana Quran bhi hai aur Hadees bhi, Hadees ka lafz dono ko shamil hai, Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne Quran ko Hadees kaha hai jese har khutbe mein Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam farmaate they: "FA INNA KHAIRAL HADEESI KITABULLAH", k sab se behtar Hadees Allah ki kitaab hai Allah k kalaam k alawa Nabi k qaul wa kalaam ko bhi Hadees kaha gaya hai, jese Quran mein hai: "WA IZ ASARRAN NABIYU I LA BAAZI AZWAJIHI HADEESA", k jab Nabi Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne apni baaz beewiyo se ek baat poshidah rakkhi yaha is ayat mein Hadees se muraad Rasool ki baat hai. AHLE SUNNAT NAAM KI ZARURAT Nabi paak ki rahmat k chabbees (26) saal k baad 37 hijri mein Ameer E Muaviya Razi Allahu Anhu aur Hazrat E Ali Razi Allahu Anhu mein bamuqaam Siffeen badi zabardast jang hui is jang mein jab Ameer E Muaviya Razi Allahu Anhu ki fouj haarne lagi to unhone Quran ko neezo par utha liya, aur Qur'aani faislo k mutabiq jang bandi ki tajweez paish ki is tajweez ko Hazrat Ali Razi Allahu Anhu ne qubool farma liya aur sulah k zariye ladayi khatam ho gayi, is jang se bezaar ho kar hamiyaan e Ali Razi Allahu Anhu k 1200 ifraad Hazrat Ali Razi Allahu Anhu ki jamaat tark karke jamaat se nikal gaye ye loog khaarji kehlaye, in loogo ne Quran ko maan'ne k saath saath Hadeese ghadna shuru kar diya is liye in loogo ko musalmaan naam k saath saath Ahle Bida'at ka laqab de diya gaya, aur jo loog Quran maan'ne k saath saath Sunnat ko maante rahe unka laqab Ahle Sunnat pad gaya jesa k mash'hoor tabayi Muhammad bin Seereen Rahimahullah farmaate hai: "FA YUNZARU I LA AHLIS SUNNATI FAYU KHAZU HADEESUHUM WA YUNZARU I LA AHLIL BID'ATI FALA YOKHAZU HADEESUHUM", yaani Ahle Sunnat ko dekh kar unki Hadeese qubool ki jaati thi aur Ahle Bida'at ko dekh kar unki Hadeese qubool nhi ki jaati thi. (Muqadma Muslim) 5 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) Hazrat Peerane Peer Abdul Qadir Jeelaani Rahimahullah farmaate hai: "AHLUS SUNNATI LA ISLA LAHUM ILLA ISMUN WAAHIDUN WA HUA ASHAABUL HADEES", yaani Ahle Sunnat ka ek hi naam hai aur wo hai Ahle Hadees. (Gunyatut Talibeen Matbua E Karachi Safa no. 710) Bade peer sahab ki is tashreeh se pata chala k Ahle Sunnat ka doosra naam sirf aur sirf Ahle Hadees hai aur doosra koi naam nahi Hazrat Umar Razi Allahu Anhu farmaate hai k tumhare paas shareer qaum ayegi, shubhaat e Quraan ko paish kar k jhagdegi turn unse Sunnat E Nabi Sallallahu Alaihi Wa Sallam k saath mubahasa karo, kyunki Ahle Hadees kitab Allah aur Sunnat E Rasoolullah Sallallahu Alaihi Wa Sallam se zayada aagah hai. Imam Khataabi Rahimahullah farmaate hai k Ashaab E Sunan Ahle Hadees hai. (Sheraani Meezan ul Kubra jild 1 safa no. 46) Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam farmaate hai jab shaami loog fasaad karenge us waqttum mein kuch bhi bhalayi nahi rahegi, meri ummatse ekjamaat hamesha haq par rahegi kisi ki mukhalifat usko nuksaan nahi pahuncha sakegi. imam Ali bin Madeeni Rahimahullah (Imam Bukhari Rahimahullah K ustaad) farmaate hai k wo jamaat Ahle Hadees hai. (Tirmizi Baabul Fitan) 6 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) IMAM ABU HANIFA RAHIMAHULLAH KA MAZHAB Kisi ne Sufyaan bin Uyeyna Rahimahullah se pucha k turn Ahle Hadees kese hue to unhone jawab diya k mujhe Imam Abu Hanifa Rahimahullah ne Ahle Hadees banaya. (Hada'iqul hanafiah) mazkoora bala waqiya se ye maloom hua k jis raah par Hazoor Sallallahu Alaihi Wa Sallam aur Sahaba Razi Allahu Anhum chalte they Imam Sahab bhi usi raaste par gaamzan they aur doosro ko bhi usi raaste par chalne ki talqeen karte they. IMAM SHAFA'I RAHIMAHULLAH KA MAZHAB Imam Shafa'i Rahimahullah farmaate hai k Ahle Hadees har zamaney mein mojood rahenge maanind sahaba Razi Allahu Anhum k, aur farmaate they k jab mein Ahle Hadees ko dekhta hu to gooya Sahabi E Rasool Sallallahu Alaihi Wa Sallam ko dekhta hu. (Meezaanul Kubra Sheraani) IMAM AHMAD BIN HAMBAL RAHIMAHULLAH KA MAZHAB Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam ne farmaya: "LA TAZAALU TAA IFATUM MIN U MM ATI MANSOOREENA LA YAZURRUHUM MANA KHAZA LAHUM HATTA TAQOOMAS SAA'AH" yani meri ummat mein se ek garoh hamesha gaalib rahega jo loog unko ruswa karna chahenge unko nuksaan nahi pahuncha sakenge. (Tirmizi Jild 2 Safa no. 42) 7 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) Is Hadees se maloom hua k Nabi Paak Sallallahu Alaihi Wa Sallam k daur e mubarak se qayamat tak ek jama'at haqq par qayam rahegi. Ab sawaal paida hota hai k wo konsi jama'at hai?, Imam Hakim Rahimahullah ne Uloom E Hadees mein Sahih Sanad se Imam Ahamad bin Hambal Rahimahullah se naqal kiya hai k Imam mosoof Rahimahullah farmaate hai k agar us Hadees (FALA YAZAALU TAA IFATUN) se muraad Ahle Hadees nahi hai to mein nahi jaanta k wo kaun hai? IMAM MAALIK RAHIMAHULLAH KA MAZHAB Imam Ku-bani Rahimahullah kehte hai k Imam Malik Rahimahullah maut k waqt roone lage mene pucha k aap kyu roote hai kaha kyu na roouo mene bahut se fatwe apni raaye se de diye kaash mein aesa na karta aaj mujhe uska ranj hai mein pasand karta hu k har fatwe k badle jo mene apni raaye se diye ek ek maar kha kar choot jao. (Ibne Khalkaan jild 2 safa no. 11) Hazrat Imam Malik Rahimahullah ye batana chahte they k raaye wa qayaas koi achhi cheez nahi, asal cheez Quran o Hadees hai isi par loogo ka amal hona chahiye aur un dono par amal karne wale Ahle Hadees na kahe jaye to aur kya kahe jaye? 8 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) IMAM ABU BAKR BIN AYAASH RAHIMAHULLAH KA FARMAAN "WA KANA ABU BAKRIBNI AYAASHIN YAQOOLU AHLUL HADEESI Fl KULLI ZAMAAB" k Abu Bakr bin Ayaash kehte hai k Ahle Hadees har zamaane mein mojood rahenge. (Meezaan Sheranai jild 1 safa no. 48) BADE PEERSAHAB (ABDUL QADIR JEELANI RAHIMAHULLAH) KA FARMAAN Hazrat Sheikh Abdul Qadir Jeelani Rahimahullah farmate hai k bida'atiyo ki nishaani ye hai k wo Ahle Hadees ki bad gumaani karte hai. (Gunyatut Talibeen) Sun liya aapne shah jeelani Rahimahullah ki zubaani se k bida'ati loog Ahle Hadees k liye burey burey alqaab ghadhte hai, azrah bugz wa hasad kabhi unko wahabi, Najdi kaha jata hai kabhi la-mazhab aur Gair Muqallid kaha jata hai kabhi 24 number k laqab se pukara jata hai. "TABSIRA JAB KISI PAR KIYA KIJIYE AYEENA SAAMNE RAKH LIYA KIJIYE" 9 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) EK AETRAAZ AUR USKA JAWAAB Bida'ati hazraat kehte hai k Ahle Hadees to kal paida hue hai, uske jawab mein kaha ja sakta hai k Aalam e islaam ka ek mash'hoor mu'arrikh Allama Ahmad bin Bashaar Maqdasi ne 1375 hijri mein Hindustaan k Sindh ka safar kiya tha, Sindh k mashoor muqaam mansoora k mutalliq wo kehta hai, "KANA AKSARUHUM AHLUL HADEES" yaani mansoora sindh k aksar musalman baashindey Ahle Hadees they. (Tareekh E Sindh Safa no. 375) th Allama Maqdasi k mazkoora bayan se saaf zaahir hota hai k chooti (4 ) sadi hijri mein mansoora k aksar musalman Tahreek Ahle Hadees k alambardaar they aur Quran o Hadees par barahe raast amal karne waale Ahle Hadees they. Mash'hoor Mua'rrikh Allama Abu Mansoor Abdul Qaadir Bagdaadi kehta hai: Rome, Aljeria, aazerbaijan baabul abwaab wagairah k tamaam musalman Ahle Hadees maslak par they aesa hi Africa, Spain aur bahar magrib k sarhadi musalman baashindey sab k sab Ahle Hadees they aur aesa hi habsha k sarhadi ilaaqey yaman k tamaam musalmaan Ahle Hadees they. Allama Bagdaadi ka ye wazey aur waashgaaf bayan babanag dehal kehlaata hai k Ahle Hadees jis tarah muhadiseen k khaas garooh ko kehte hai isi tarah Ahle Hadees se muraad wo aam loog bhi hai jo barahe raast Quran o Hadees ko maante hai aur tahreek E Ahle Hadees ka jhanda lehraate hai jis Mua'rrikh ka ye bayan hai uski wafaat 460 hijri mein hui ab khuda ka khauf kar k aur tassub chood kar ye bataye k wo tamaam Sahaba E Kiraam Razi Allahu 10 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) Anhum wa A'imma E Kiraam wa Tabaeen E Azaam wa Mua'rrakheen jinke bayanaat is kitab mein abhi guzarey kya wo kal k hai? Muqadma bin Khaaldoon "FAZLUN Fl ILMIL FIQHA" mein Allama Ibne Khaaldoon Rahimahullah Sahaba E Kiraam Razi Allahu Anhum k baad k zamaane k baare mein likhte hai k unme fiqah 2 tareeqo mein taqseem ho gayi Ahle Raaye wa Qayaas ka tareeq aur wo Ahle Iraaq hai Aur Ahle Hadees ka tareeq aur wo Ahle Hijaaz hai Insaaf se bataiye k Allama Ibne Khaldoon Rahimahullah jo Ahle Hijaaz ko Ahle Hadees keh rahe hai kya ye bhi kal ki baat hai? Shaami Sharah Durre Mukhtaar mein hai k Qaazi Abu Bakr jo zajaani k ahad mein ek hanfi ne ek Ahle Hadees se uski ladki ka rishta maanga alfaaz ye hai: "INNA RAJULAN MIN ASHAABI ABI HANEEFATA KHATABA I LA RAJULIN MIN ASHAABIL HADEES" tu us Ahle Hadees ne inkaar kar diya magar is soorat mein k hanfi apna mazhab taqleed chood de, is hanfi ne wo baat manzoor karli to Ahle Hadees ne apni ladki us se biyah di. Gaur fameinye yaha to teesri (3rd) sadi mein Ahle Hadees ka zikr mojood hai phir wo loog kitne mutassub aur kis qadar galti par hai jo kehte hai k Ahle Hadees to Naya Firqa hai abhi kal paida hua hai. 11 Mukhtasar Tareekh E Ahle Hadees (Kya Ahle Hadees Koi Naya Firqa Hai?) Sach farmaya imam Tahavi Hanfi Rahimahullah ne k "LA YUQALLIDU ILLA ASBIYUN AAU GABIYUN" k taqleed wahi karega jo tassub parast aur ahmaq ho. (Rasmul Mufti li ibne Aabideen Safa no. 32) Hazrat Imam Tahavi Rahimahullah ne saaf faramaya k muqallid bada tassub parast aur bewakoof hota hai, ab aesa aadmi jitna awwal fa'al bakey kam hai. Allah ta'ala musalmaano ko fiqr e mustaqeem ata farmaaye. Allah ta'ala Sheikh ki hifazat farmaye aur unke ilm mein izafa ata farmaye, aur Allah ta'ala mere ilm mai bhi izafa ata farmaye aur hamari har tarah se hifazat farmaye aur hamare jin bhaiyo ne is kitab ko likhne mein hamari madad ki hai Allah unki jayez haajato ko qubool farmaye aur unki tamaam pareshaniyo ko door farmaye, aur Allah ta'ala is kitab ko hamare liye sadqa e jaariya banaye. (Aameen Ya Rabbal Aalameen) Aapka Deeni Bhai Muhammad Faisal Khan faisalkhan9780@Rmail.com Plz Visit Our Sites: www.lslamiclectures.wapka.me www.MuhammadibloR.bloRspot.in Specially Visit for Sh ——by @UC Browser

Makka hamare liye hujjat nahi hai

بیس رکعات تراویح  میں مکہ کو   دلیل بنانے والے   کیا   مکہ  کو حجت سمجھتے ہیں؟؟؟

  ۱) مکہ میں رکوع سے پہلے اور بعد میں رفع الیدین کیا جاتا ہے۔
ْ۲)۔ مکہ میں اذان سے قبل و بعد مروجّہ درود نہیں پڑھا جاتا
۳۔ مکہ میں تکبیرا کہری کہی جاتی ہے ۔
۴۔ مکہ میں ہر  نماز کے بعد اجتماعی دعا نہیں کی جاتی۔
۵۔مکہ میں نمازیں اوّل وقت میں ادا کی جاتی ہیں لیکن احناف  اس کی مخالفت کرتے ہیں۔
۶۔ مکہ میں خانہ کعبہ میں نمازِ جنازہ پڑھے جاتے ہیں جبکہ ۲۰ پڑھنے والے اس کے منکر ہیں۔
۷۔ مکہ میں نمازِ جنازہ میں ثناء نہیں پڑھی جاتی لیکن احناف نمازِ جنازہ میں ثناء پڑھتے ہیں۔
۸۔ مکہ میں نمازِ جنازہ میں ایک طرف سلام پھیرا جاتا ہے لیکن احناف ا س کے منکر ہیں۔
۹ ۔ مکہ میں  جو نمازِ جنازہ پڑھی جاتی اس میں سورۃ فاتحہ پڑھی جاتی ہے لیکن احناف نمازِ جنازہ میں اس کی مخالفت کرتے ہوئے سورۃ فاتحہ نہیں پڑھتے۔
۱۰۔ مکہ میں نمازِ فجر سے قبل بھی ایک اذان کہی جاتی ہے  بیس پڑھنے والے   یہ اذان کیوں نہیں دیتے؟
۱۱۔مکہ  میں نمازِ فجر اندھیرے میں  ادا کی جاتی ہے جبکہ احناف  اجالے میں فجر پڑھتے ہیں۔
۱۲۔ مکہ والے ایک رکعت وتر کے قائل ہیں  جبکہ احناف اس کے منکر ہیں۔
۱۳ ۔مکہ میں  عورتوں کو مساجد میں آنے کی اجازت ہے جبکہ احناف اپنی عورتوں کو  اس سے منع کرتے ہیں۔
۱۴۔ مکہ میں نمازِ عید کےخطبہ سے  قبل کوئی وعظ و نصیحت نہیں کی جاتی لیکن احناف  اس کی مخالفت کرتے ہوئے  خطبہ عید  سے قبل  وعظ و نصیحت کرتے ہیں۔
۱۵۔ مکہ میں نماز عید میں کل بارہ تکبیرات کہی جاتی ہیں لیکن مکہ کی بیس رکعت کو دلیل بنانے والے نماز عید میں صرف چھ تکبیرات پڑھتے ہیں۔
۱۶۔ مکہ میں عیدین میں مرد و عورت جماعت کے ساتھ عیدین پڑھتے ہیں لیکن احناف  عورتوں کو  جماعت  میں حاضر  آنے کی جازت نہیں دیتے۔
۱۷۔ مکہ میں روزہ کی نیّت زبان سے نہیں کی جاتی جبکہ احناف جو مکہ کو بیس رکعت میں دلیل بناتے ہیں وہ  وبصوم غد نويت من شهر رمضان کی خود ساختہ نیّت کرتے ہیں۔
۱۸۔ مکہ میں  افطار صحیح وقت پر کیا جاتا ہے لیکن احناف اس کی مخالفت کرتے ہوئے احتیاطً کچھ منٹ دیر سے  افطار کرتے ہیں۔

تراویح میں مخالفت:
۱۹۔  مکہ مین تراویح کے ساتھ تہجد الگ سے نہیں پڑھی جاتی جبکہ احناف کے نزدیک تراویح اور تہجد الگ الگ پڑھنی چاہیئے۔
۲۰۔  مکہ کی بیس تراویح میں پاوؤں سے پاؤں اور کندھے سے جندھا ملا کر ممقتدی کھڑے ہوتے ہیں۔
۲۱۔ مکہ کی بیس تراویح میں امام ہاتھ سینے پر یا کم از کم ناف سے اوپر بانھتے ہیں ناف کے نیچھ نہیں۔
۲۲۔  مکہ کی بیس تراویح میں امام کے پیھے فاتحہ پڑھی جاتی ہے احناف اس کے منکر ہیں۔
۲۳۔مکہ کی بیس رکعت  تراویح میں امام اور مقتدی دونوں بلند آواز سے آمین کہتے ہیں۔
۲۴۔ مکہ کی بیس رکعت  تراویح میں رفع الیدین کیا جاتا ہے۔
۲۵۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں وتر فصل کر کے پڑھا جاتا ہے یعنی دو رکعت پڑھ کر امام سلام پھیر دیتا ہے اس کے بعد ایک وتر الگ سے پڑھا جاتا ہے احناف اس کے منکر ہیں۔
۲۶۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں وترمیں قنوت سے قبل رفع الیدین نہیں کیا جاتا جبکہ احناف کا اس پر عمل ہے۔
۲۷۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں قنوت رکوع کے بعد پڑھی جاتی ہے جبکہ احناف رکوع سے پہلے پڑھتے ہیں۔
۲۸۔ مکہ کی بیس رکعت تراویح میں قنوت میں ہاتھ اٹھا کر دعا کی جاتی ہے جبکہ احناف کا اس پر عمل نہیں۔
۲۸۔ مکہ  کی بیس رکعت تراویح میں قنوتِ نازلہ پڑھی جاتی ہے جبکہ احناف کا اس پر عمل نہیں۔
۳۰۔  مکہ کی بیس رکعت تراویح میں ایک رات میں قرآن ختم نہیں کیا جاتا جبکہ احناف شبینہ میں ایک رات میں قرآن ختم کرتے ہیں۔
مکہ کی بیس رکعت تراویح کو  حجت سمجھنے والے ان ۳۰ مسائل میں بھی مکہ کی پیروی کیوں نہیں کرتے ؟؟
یاد رہے ہم نے یہاں صرف ۳۰ مسائل نماز سے متعلق نقل کیئے ہیں  جن میں احناف اہل مکہ کی مخالفت کرتے ہیں ۔ اس کے علاوہ   سینکڑوں مسائل   موجود ہیں جن میں احناف کا اہل مکہ سے اختلاف ہے ،ہم نے  اختصار کے پیشِ نظر ان کا تذکرہ نہیں کیا