જાદુ શરીઅત કી ઈસ્તિલાહ મેં

  જાદુ શરીઅત કી ઈસ્તિલાહ મેં

 શરીઇ ઈસ્તિલાહ મેં જાદુ કી તઅરીફ કુછ ઈસ તરહ સે કી ગઈ હૈ 
 (૧ ) ઈમામ ફખરૂદ્દીન અલ રાઝી કહતે હે “ શરીઅત કે ઉર્ફ મેં સહર ( જાદુ ) હર ઉસ કામ કે સાથ મખસુસ હૈ જીસકા સબબ મખ્ફી હો . ઉસે ઉસકી અસલ હકીકત સે હટકર પેશ કિયા જાએ ઔર ધોકાબાજી ઉસમેં નુમાયા હો . ’ ’ ( અલ મિસ્બાહુલ મુનીર , પાન નં . : ૨૬૮ 
( ૨ ) ઈમામ ઈબ્ને કુદામા અલ મુકદ્સી કહતે હૈ “ જાદુ ઐસી ગિરહો ( ગાંઠો ) ઔર ઐસે દમ દુરૂદ ઔર અલફાઝ કા નામ હે જીન્હે બોલા યા લિખા જાએ યા યહ કિ જાદુગર ઐસા અમલ કરે જીસસે ઉસ શખ્સ કા બદન યા દિલ યા અક્કલ મુતાસ્સિર હો જાએ જીસ પર જાદુ કરના મકસુદ હો ઔર જાદુ વાકિઅતન
અષર રખતા હે , ચુંનાચે જાદુ સે કોઈ શખ્સ કત્લ ભી હો સકતા હૈ , બિમાર ભી હો સકતા હૈ ઔર અપની બીવી કે નઝદીકી સે આજીઝ ભી આ સકતા હૈ બલ્કિ જાદુ શોહર બીવી કે દરમિયાન જુદાઈ ભી ડાલ સકતા હૈ ઔર એક દુસરે કે દિલ મેં નફરત ભી પૈદા કર સકતા હૈ ઔર મુહબ્બત ભી . ’ ’ ( અલ મુગ્ની ભાગ - ૧૦ , પાન નંબર : ૧૦૪ )
 ( ૩ ) ઈમામ ઈબ્ને કય્યીમ રહમતુલ્લાહ કહતે હૈ , ‘ જાદુ અરવાહે ખબીષા કે અષર વ નુફુઝ સે મુરક્કબ હોતા હે , જીસસે બસરી તબાએઅ મુતાસ્સિર હો જાતી હે . ’ ’ ( ઝાદુલ મઆદ ભાગ - ૪ , પાન નંબર : ૧૨૬ ) 
   ગરઝ , સહર - જાદુગર ઔર શયતાન કે દરમિયાન હોનેવાલે એક મુઆહિદે કા નામ હે. જીસકી બિના પર જાદુગર કુછ હરામ ઔર શિર્કિયા કામો કા ઈરતિકાબ કરતા હે ઔર શયતાન ઉસકે બદલે મેં જાદુગર કી મદદ કરતા હૈ ઔર ઉસકે મુતાલિબાત કો પુરા કરતા હે
કિતાબ સે કોપી
*મકતબા અલ ફૂર્કાન સમી*
૯૯૯૮૫૬૧૫૫૩

No comments:

Post a Comment