Nazar ki dua

��نظر بد کی دعاءیں
����������������
��اعيذكمابكلمات الله التامةمن كل شيطان وهامة ومن كل عين لامة
میں تم دونوں کو اللہ کی پناہ میں دیتا ہوں اللہ تعالی کے کلمات کاملہ کے ساته ہر شیطانی اور زہریلے کیڑے مکو ڑے اور ہر نظر بد سے
(سنن الترمذی:2060
������������������بسم الله ارقيك من كل شيء يؤذيك،من شر كل نفس او عين حاسد،الله يشفيك بسم الله ارقيك
اللہ کے نام کے ساته میں آپ کو دم کرتا ہوں،ہر اس چیز سے جو آپ کو تکلیف دے،ہر شریر نفس کی شرارت سے اور حسد کرنےوالےکی  نظربد سے اللہ آپ کو شفا دے_میں اللہ کے نام سے آپ کو دم کرتا ہوں
(صحيح مسلم:2186)
������������������بسم الله يبريك،ومن كل داءيشفيك،ومن شر حاسدإذاحسد،ومن شركل ذي عين
اللہ کے نام سے وہ تمهیں صحت عطا فرما ے اور ہر بیماری سے شفا عطا فرماے،اور ہر حاسد کے حسد سےاور ہر نظر لگانے والے کےشر سے محفوظ رکهے
(السلسلةالصحيحة:2060)
����������������
��أعوذبكلمات الله التامات من غضبه وعقابه وشر عباده،ومن همزات الشياطين وأن يحضرون
میں اللہ تعالی کے کامل کلمات کی پناہ میں آتا ہوں،اس کی ناراضی سے،اس کی سزا سے،اس کے بندوں کے شرسے،شیطانوں کے وسوسوںسے اوران کے میرے پاس آنے سے
(سنن الترمذی:3528)
����������������

No comments:

Post a Comment