બેપર્દગી કે નુકસાનાત 1

*બેપર્દગી કે નુકસાનાત*
 મેરીP saPthi મુસલમાન બહેન ! જલીલુલકદ્ર સહાબીl હઝરત અબુ ઉઝૈના રઝી , બયાન કરતે હૈં કે રસૂલુલ્લાહ ,(ﷺ) ને રફમાયા “ તુમ્હારી બેહતરીન ખ્વાતીન ( ઔરતે ) વો હૈ જો ઝયાદા મોહબ્બત કરને વાલી , ઝયાદા બચ્ચે દેને વાલી , શોહર કી મુવાફિકત કરને વાલી ઔર હમદર્દ વ ગુમગુસાર હૈ , જબકે ઉસકે સાથ સાથ અલ્લાહ તઆલા સે ડરને વાલી ભી હો , ઔર તુમ્હારી બદતરીન ખ્વાતીન વો હૈ જો બેપર્દગી ઈખ્તિયાર કરતી હૈં ઔર મુતકબ્બિર હૈ , ઔર યહી ઔરતેં મુનાફિક હૈં . 
( અલબયહકી ૭ / ૮૨ )
  યે હદીષે નબવી ઉન ઉયૂબ કી સંગીની કો ઝાહિર કરતી હૈ જીન મેં આમ ખ્યાતીન મુબ્તેલા હૈં ઔર ઉન્હેં ઉન મોહલિક ઐબ સે ડરાતી હૈ , ‘ ‘ અલમુતબર્રિજાત ’ સે મુરાદ વો ખ્યાતીન હૈ જો અજનબી ઔર ગેર મોહરીમ મર્દો કે સામને અપની ઝીનત ઝાહિર કરતી હૈં . 
“ અલમુતખય્યલાત ” સે મુરાદ ખુદપસંદ ઔર મુતકબ્બિર ઔરતેં હૈં . ‘ ‘
 વહુન્નલમુનાફિકાત ’ ’ સે મુરાદ વો ખ્યાતીન હૈં જો અપને દિલોં મેં છુપી હુઈ બાતોં કે ખિલાફ બાતેં ઝાહિર કરતી હૈ , યે નિફાક કી અલામત હૈ , રસૂલુલ્લાહ ( ﷺ) કા ફરમાન હૈ : લા યદખુલુલજન્ન - ત મિન્હૂન - ન ઈલ્લા મિષ્લુલ ગુરાબીલ અઅસમી  
 ’ ’ જન્નત મેં બહુત હી કમ ખ્વાતીન દાખિલહો સકૅગી જીસ તરહ સે કવ્વો મેં સુર્ખ ચાંચ ઔર સુર્ખ પાંવ વાલે કવ્વે બહુત હી કમ હોતે હૈ . 
( અલબયહકી ૭/૮૨ )       

    ઈસકા મતલબ યે હૈ કે જન્નત મેં બહુત હી કમ ઔરતેં દાખિલ હો સકેંગી , સુર્ખ પાવ વાલે કવ્વે નિહાયત હી કમ ઔર નાદિર હૈં ઝયાદાતર કવ્વે સિયાહ ઔર ચિતકબરે હોતે હૈં . 
   ઈસ હદીષ કી વઝાહત એક દૂસરી હદીષ મેં બયાન હુઈ હૈ .  
  હઝરત અમ્મારા બિન ખુઝૈમા રહ . બયાન કરતે હૈં કે હમ કિસી હજ યા ઉમરે કી મૌકા પર હઝરત અમર બિન આસ રઝી . કે સાથ થે ઉસી દૌરાન મે વો ફરમાને લગે કે હમ રસૂલુલ્લાહ ( ﷺ) કે સાથ એક ઘાટી મેં થે તો આપને અચાનક ફરમાયા “ દેખો દેખો કયા તુમ્હેં કોઈ ચીઝ દિખાઈ દે રહી હૈ ? હમને કહા કે હમેં કવ્વે નઝર આ રહે હૈં , ઉનમેં સુર્ખ ચાંચ ઔર સુર્ખ પાંવ વાલા કા ભી હૈ , રસૂલુલ્લાહ ( ﷺ ) ને ફરમાયા “ ઉન કવ્વો મેં જો તનાસુબ ઈસ સુર્ખ ચોંચ ઔર સુર્ખ પાંવ વાલે કવ્વે કા હૈ , ઈસી તનાસુબ સે ઔરતેં જન્નત મેં દાખિલ હોંગી . 
( મુસ્જદ અહમદ ૪/૧૯૭ )  

  બેપર્દા ખ્વાતીન સે ચંદ ગુજારિશાત : મેરી મુસલમાન બહેન ! હર બેપર્દા ઔરત કો માલૂમ હોના ચાહિયે કે ઉસ પર ઈબ્તીદા ( શુરૂ ) મેં જન્નત મેં દાખિલ હોને વાલી ઔરતો
કા સાથ ઉનકે લિયે હરામ હૈ , ઈસકા સબબ અલ્લાહ તઆલા કે હુકમ કી મુખાલિફત હૈ , યે ભી મુમ્ફિન હૈ કે કે વો કભી ભી જન્નત મેં ન જા સકે કયુકે ઉસને ઔરતોં કે લિયે અલ્લાહ તઆલા કે દિયે ગયે પર્દે કે અહકામ કા ઈન્કાર કિયા હૈ .
   અય બેપર્દા ખાતૂન ! કયા તૂને અલ્લાહ તઆલા કા યે ફરમાન નહીં સુના ? “ ઔર ઔરતોં કો ચાહિયે કે વો અપની ઓનિયો ( દુપટ્ટો ) કો અપને ગિરેબાનોં પર ડાલેં ઔર અપને શોહરો , અપને બાપોં , અપને સસુરો , અપને બેટો , અપને શોહર કે બેટો , અપને ભાઈયો , અપને ભતીજો , અપને ભાજોં , અપની ( મેલ મિલાપ વાલી મુસલમાન ) ઔરતો , અપને ગુલામો , ગૈર શહેવત વાલે મર્દો ઔર ઔરતો મખફી ઉમૂર ન જાનને વાલે બચ્ચોં કે અલાવા કિસી પર અપની ઝીનત ઝાહિર ન કરે ઔર વો અપને પાંવ ઈસ કદ્ર ઝોર કે સાથ ઝમીન પર ન મારેં કે જીસ સે ઉનકી પોશીદા ( છુપી હુઈ ) ઝીનત માલૂમ હો જાયે , અય મોમિનો ! તુમ સબ અલ્લાહ કે સામને તોબા કરો તાકિ તુમ કામિયાબ હો જાઓ . 
( સુ . નૂર ૩૧ ) 
  દુપટ્ટો કો અપને ગિરીબાનો પર ડાલને મુરાદ યે હૈ કે ઔરતેં અપને સર , ગર્દન ઔર સીને કો ઢાંપ કર રખેં કયુંકે ઉનમેં ઝીનત ઔર ઝેવરાત હોતે હૈં .
   અય બેપર્દા ખાતૂન ! ઝરા અલ્લાહ ઔર ઉસકે રસૂલ કે નઝદીક પસંદીદા ખાતૂન ઔર જન્નત કી વારિષ ઔરત કો દેખ કે વો ઈસ આયત પર કિસ તરહ અમલ કરતી હૈ , ઔર હકીકત યે હૈ કે તેરી આઈડીયલ ઔર પસંદીદા ખાતૂન ઐસી હી હોની ચાહિયે . ઉમ્મુલમોમિનીન
હઝરત આયશા રઝી . ફરમાતી હૈ : 
  અલ્લાહ કી કસમ ! કિતાબુલ્લાહ કી તસ્દીક ઔર નાઝિલ કિયે ગયે અહકામ પર ઈમાન મેં શિદ્દતબરતને કે મુઆમિલે મેં અન્સારી ખ્વાતીન સે ઝયાદા અફઝલ ખાતૂન મૈને નહીં દેખા , જબ સૂરએ નૂ ૨ કી આયત ‘ ‘ *વલયઝરિબ - ન બિખુમુરિહીન્ન અલા જુયૂબિહિન - ન ”* ખ્વાતીન પર લાઝિમ હૈ કે વો અપને દુપટ્ટો કો અપને ગિરીબાનોં પર ડાલ કર રખેં ' જબ યે આયત નાઝિલ હુઈ તો ઉનકે મર્દ ઉનકી તરફ પલટ ગયે ઔર ઉન્હોંને ખ્વાતીન કે લિયે અલ્લાહ તઆલા કી નાઝિલ કી હુઈ આયાત ઉન્હેં પહ કર સુનાઈ તો જૈસે હી કોઈ મર્દ અપની બીવી , અપની બેટી , બહેન યા કિસી કરીબી રિશ્તેદાર ખાતૂન કો યે પળ્હ કર સુનાતા , તો વો ઔરત ઉસી વકત ખડી હો જાતી ઔર કુર્આન મેં નાઝિલ કી હુઈ અલ્લાહ કે હુકમ કી તસ્દીક કરતી ઔર ઉસ પર ઈમાન લાતે હુએ ફોરન ઓળ્હની લપેટ લેતી . ( તફસીર ઈબ્ને કષીર ૩/૩૭૯ ) 
ઔર ઈસ કી અસલ સહીહ બુખારી ૪૭૫૮ મેં હૈ ) 
  અય બેપર્દા ખાતૂન ! અપની હસ્તી કા મકસદ પહેચાન ! ગૌર કર કે સલ્ફે સાલિહાત કે મકાબલે મેં તુ કહાં ખડી હૈ ? ઔરતો કે ઐબો મેં સે બેપર્દગી ઈસ દૌર મેં એક આમ બીમારી કી શકલ ઈખ્તિયાર કર ગઈ હૈ , અગર બેપર્દા ઔરત કો યે બાત માલૂમ હો જાયે કે વો અલ્લાહ કે બંદોં કે લિયે કિસ કદ્ર ફિતનોં ઔર ગુનાહોં કા સબબ બનતી હૈ તો વો યે બાત અચ્છી તરહ સે સમઝ જાયેગી કે અલ્લાહ તઆલા કે સામને ઉસકા હિસાબ વ કિતાબ બહુત મુશ્કિલ હોગા , ઈસ મેં કોઈ શક
નહીં હૈ કે બેપર્દા ઔરતને ઘાટેકા સૌદા કિયા હૈ .
  યહાં મેં એક અહેમ બાત કી તરફ તવજ્જોહ દિલાના ચાહતા હું કે બેપર્દા ખાતૂન સે મુરાદ સિર્ફ વહી ખાતૂન નહીં હૈં જો બાજારોં મેં ખુલે મુંહ ફિરતી હૈં બલ્કે બેપર્દગી ઘર મેં ભી હો સકતી હૈ ઘર કે અન્દર બેપર્દગી બાહર કે મકાબલે મેં કમ ખતરનાક નહીં હૈ , ઈસ બેપર્દગી સે મુરાદ કરીબી નામોહરિમ રિશ્તેદારોં સે ખુલે આમ મિલના જુલના હૈ , ઉસમેં ઔરત કે અપને કઝીન ( Cousin ) વગેરહ ભી આતે હૈં ઔર શોહર કે ભાઈ ઔર ક્ઝીન ભી , આમ તૌર પર ઉન્હેં ઘર કા ફર્દ તસવ્વુર કરકે ઉન સે પર્દા નહીં કિયા જાતા હાલાં કે ઉન સે ભી પર્દા કરને કા હુકમ દિયા ગયા હૈ , સુરએ નૂરકી આયતકા જો તર્જુમા ઉપર લિખા ગયા હૈ ઉસ સે બિલ્કુલ વાઝેહ હૈ .      
    મેરી મુસલમાન બહેન ! અગર તુ અપને નામોહરિમ કરીબી રિશ્તેદારોં કે અલાવા દૂસરે તમામ લોગોં સે પર્દા કરતી હૈ તો તેરા કયા ખ્યાલ હૈ કે તેરા યે નાકિસ પર્દા અલ્લાહ કો પસંદ હૈ ? કયા યે પદ અલ્લાહ કી રઝા કે લિયે હૈ ? નહીં હરગિઝ નહીં ! અગર તુ અલ્લાહ કી રઝા કે લિયે પર્દા કરતી તો તુ પૂરી તરહ સે પર્દા કરતી દરહકીકત યે પર્દા શરઈ નહીં હૈ યે તો વો પર્દા હૈ જીસ સે અલ્લાહ કી રઝા હાસિલ નહીં હો સકતી બલ્કે યે અપની ખાનદાની શરાફત , ઝાતી અનાનિયત , રસમ વ રિવાજ યા ઝાતી પસંદ વ નાપસંદ કી વજેહ સે કિયા ગયા હૈ . 
  યે તર્ઝે અમલ ઈસ બાત કી દલીલ હૈ કે તુ અપની મર્ઝી સે કુર્આન કા ઈન્કાર તસ્લીમ કરતી હૈ , જહાં મર્ઝી હો વહાં કુર્આની અહકામ
પર અમલ કરકે પર્દા કર લેતી હૈ ઔર જહાં મર્ઝી કે ખિલાફ હો વહાં ઉસે તરલીમ કરને સે ઈન્કાર કર દેતી હૈ , કયા આમ મર્દોસે પર્દા કરને કે હુકમ કે સાથ હી કરીબી રિશ્તેદારોં સે ભી પદે કા હુકમ નહીં ? લિહાઝા મેરી બહેન આપ ને કિસ દલીલ કી બિના પર કરીબી રિશ્તેદારો સે પર્દા કરના છોડ દિયા હૈ ? 
   મેરી બહેન ! અગર હકીકત ઐસા હી હૈ તો ઝરા સોચ લે કે યે તો કુફ્ફાર ઔર યહૂદ કા અમલ હૈ કે અલ્લાહ કી કિતાબ કી કુચ્છ આયાત કો તસ્લીમ કરતે હૈં ઔર કુચ્છ કા ઈન્કાર કર દેતે હૈં . અલ્લાહ તઆલા ફરમાતા હૈ : ‘ કયા તુમ કિતાબ કે એક હિસ્સે પર ઈમાન લાતે હો ઔર દૂસરે હિસ્સે કા ઇન્કાર કરતે હો ? '  

   અય મુસલમાન બહેન ! આયાતે કુર્આનિયા કે મુઆમિલે મેં અપની મનમાની કરના છોડ દે ઔર તમામ ગેર મોહરમ મદોં સે ચાહે વો કરીબી રિશ્તેદાર હી મર્દ કયું ન હો પર્દા કિયા કર , ઈસી મેં તેરી ઈફ્કત વ ઈસ્મત ઔર અલ્લાહ કી ઈતાઅત કા રાઝ પોશીદા હૈ . 
   બેપર્દગી કે સિલસિલે મેં ખ્યાતીન કે ઐબ મેં સે એક ઐબ યે ભી હૈ કે કુચ્છ ઔરતેં ખુદ તો પર્દા કર લેતી હૈ લેકિન મદોં કો દેખતી રહેતી હૈં . 
  અય મુસલમાન બહેન ! જીસ તરહ સે ઔરત પર અપને આપકો છુપાના ફર્ઝ હૈ ઈસી તરહ સે ઉસકે લિયે યે ભી ઝરૂરી હૈ કે વો કિસી ગૈર મોહરિમ મર્દ કો ન દેખે કયુંકે અલ્લાહ કા ફરમાન હૈ : ઔર ઈમાન વાલી ઔરતોં સે કહ દીજીયે કે વો અપની નિગાહેં નીચી રખેં . 
( સૂરએ નૂર ૩૦ )
*મક્તબા અલ ફૂર્કાન સમી*
9998561553

1 comment: