જશન ઈદ મીલાદુન નબી

         જશન ઈદ મીલાદુન નબી
 કયા યે તસવ્વુર ભી કયા જા સકતા હૈ કિ એક મુસલમાન કો મોહંમદ ( સલ્લલ્લાહુ - અલૈહિ – વ – સલ્લમ ) સે મોહંબ્બત ના હો *હકીકત* યે હૈ કે મોહંબ્બતે રસુલ હી ઈમાન કી તકમીલ કા હીસ્સા હૈ . મોહંમદ ( સલ્લલ્લાહ – અલૈહિ — વ — સલ્લમ ) સૈયદુલ અંબીયા ઔર ખાતેમન નબીઈન હૈ આપ પર કુરઆન નાજીલ હુઆ . આપકો અલ્લાહ તાઅલાને મહશર મેં મકામે મહેમૂદ , હોઝે કૌસર ઔર જન્નત મેં સબસે આલા વ અફઝલ મકામ અતા ફરમાયા હૈ . આપહી જન્નત કા દરવાજા ખોલેંગે ઔર સબસે પહેલે જન્નત મેં દાખીલ હોંગે . અલ્લાહ તાઅલાને ખુદ આપકી બુલંદ અખલાખકી સહાદત દી હૈ . અલ્લાહ તાઅલા ઔર ઈસકે તમામ ફરીશતે આપહી પર દરૂદ વ સલામ ભેજતે હૈ
  તારીખે વિલાદત ઔર તારીખે વફાત
 ઈદે મીલાદુન નબી મનાને યા ના મનાને સે પહેલે યે તૈય કરના જરૂરી હૈ કિ આપ ( સલ્લલ્લાહુ – અલૈહિ – વ – સલ્લમ ) કી વીલાદત કબ હુઈ . ઈસ સીલસીલે મેં તમામ મુઅખરીન કા ઈત્તેફાક હૈ કિ આપ ( સલ્લલ્લાહુ — અલૈહિવ — સલ્લમ ) કી વીલાદત પીર કે દીન હુઈ . રહા તારીખ કા મામલા તો ઈસ કે બારે મેં સાત ( ૭ ) સે જયાદા કોલ હૈ ( યાની ૨ યા ૮ યા ૧૦ યા ૧૨ યા ૧૭ યા ૧૮ યા ૨૨ રબીઉલ અવ્વલ મેં સે કીસી એક દીન પૈદા હુએ ) અલબત્તા તારીખે વફાત કે મુતાબિક ઈત્તેફાક હૈ કે આપ ( સલ્લલ્લાહ – અલૈહિ – વ – સલ્લમ ) કી વફાત ૧૨ રબીઉલ અવ્વલ કો હિ હુઇ 
     માઅરૂફ સીરત નીગાર અલ્લામા કાઝી સુલૈમાન મનસૂર પૂરી ઔર અલ્લમા શીબલીને જદીદ તહકીક કે મતાબીક ( ૯ ) રબ્બીઉલ અવ્વલ કો સહી તરીન તારીખ વીલાદત કરાર દીયા હૈ ઈસી તરહ મિસર કે માઅરૂફ માહિરે ફલકીયાત મહમૂદ પાસાફલકી ને ભી અપની કિતાબ મેં દલાઈલે રીયાજી કી રૂસે ૯ રબીઉલ અવ્વલ કો સહી તારીખે વીલાદત બતાયા હૈ
*જરા ગૌર કરૈ* કે રસુલ ( સલ્લલ્લાહુ - અલૈહિ – વ – સલ્લમ ) કી જીન્દગી કે તમામ વાકયાત કો મુઆરખીન બડી તફસીલ સે બયાન કીયા હૈ લેકીન તારીખે પેદાઈશ મેં ઈતના ઈખ્તલાફ કયુ હૈ . ઈસ ઈખતલાફ કી વજહ યે હૈ કિ સહાબા ને જશન મીલાદ નબી કા એહતેમામ નહીં કીયા થા કયું કિ નબી ( સલ્લલ્લાહુ – અલૈહિ ——- – વ – સલ્લમ ) ને ઈન્હેં ઐસા કરને કા હુકમ નહીં દીયા થા ઔર અગર જશન મીલાદ નબીક એહતેમામ કીયા હોતા તો પ્યારે નબી ( સલ્લલ્લાહુ - અલૈહિ – વ – સલ્લમ ) કી તારીખ પેદાઈસ મેં ઈખતલાફ કભી ના હોતા હકીકત યે હૈ કિ કોઈ ભી મુઆર્ખીન તારીખે વીલાદત કા કતઈ ફૈસલા નહીં કર સકા હૈ . અગર માન ભી લીયા જાયે રસુલ ( સલ્લલ્લાહુ – અલૈહિ - વ -વ - સલ્લમ ) ( ૧૨ ) રબીઉલ અવ્વલ કો પૈદા હુયે તો ઈસી તારીખ કો રસુલકી વફાત ભી હુ હૈ . જીસદીન રસુલ કી વફાત હુઈ તાઅજજુબ હૈ કે વફાતે રસુલ કા ગમ ભુલા કર કિસ તરહ લોગ જશન મનાને મસરૂફ હો જાતે હૈ હાલાંકે વફાતે રસૂલ જેસી અલમનાક ઔર તારિક ચીઝ ક્યા હો સકતી હૈ મેરે દીની ભાઈ ઓ કહી એસા તો નહિ કે જીસ દિન આપ જશન મના રહે હૈ વો મિલાદ કે બજાયે વફાત કા દિન હો

કયા આપ જાનતે હૈ કે સબસે પહેલે જશને મીલાદ કબ મનાયા ગયા
        હમારે ઈલ્મ કે લીયે ઉલ્માકા યે ઈખ્તિલાફ હી કાફી હૈ કે નબી કરીમ ( સલ્લલ્લાહુ અલૈહિવ – સલ્લમ ) સે મોહબ્બત કરને વાલે ઈસ ઉમ્મત કે સલ્ફે સાલેહીન તો નબી ( સલ્લલ્લાહુ - અલૈહિ — વસલ્લમ ) કી પેદાઈસ કે દિન કા કોઈ ફૈસલા ના કર સકે અગર જાયજ હોતા તો જશન મીલાદ નબી મનાતે ઔર ફીર કઈ સદીયા બીત ગઈ લેકીન મુસલમાન યે જશન નહીં મનાતે થે હત્તા કિ ફાતમીયોને ઈસ જશન કી ઈજાદ કી . સબસે પહેલે યે જશન ફાતમી ખલીફા મોઈઝઝુદદીનને કાહેરા મેં સન ૩૬૨ હિજરી મેં દાખીલ હુવા ઔર વહી ઈસને મીલાદ કી બીદઅત મલીક મુજફ્ફર અબુ સઈદ કોબરા ને સાતવી સદી હીજરી મેં જશન મીલાદુન નબી મનાયા . ખુલાસા કલામ યે હૈ કે સન ૩૬૨ હિજરી સે પહેલે જશન મીલાદન નબી મનાને કા સબુત તારીખ કી કીસી ભી કિતાબ મેં નહીં મિલતા . હાલાકે જશન મીલાદુન નબી ઔર નબી સે મોહબ્બત યે દો એસે સબબ હે જો સહાબા કે દોર મે પાયે જાતે થે . જિસ કી બીના પર સહાબા જશન મીલાદ મના સકતે થે લેકીન સહાબા કિરામ ને જશન મીલાદ નહી મનાયા તો માલુમ હુઆ કે યે સાબીત નહીં કર્યું કે અગર યે સાબીત હોતા તો સબસે પહેલે સહાબા કીરામ ઈસ કામ કો કરતે 

      જરા રૂક કર સોચે
    આપ ખુદ ફૈસલા કરેં કિ અગર જશન મીલાદ સુન્નતે રસુલ યા સવાબ કા કામ હોતા તો ઈતને અરસે તક કીસીને કયું નહી કયા.. કયા ખુલ્ફાએ રાસેદીન કો રસુલ ( સલ્લલ્લાહુ - અલૈહિ — વ – સલ્લમ ) કી જાત સે મોહબ્બત ન થી કયા કોઈ ભી સહાબી એસા ન થા જો ઈસ સુન્નત કો જીન્દા કરતા હાલાંકે નબી સે સબસે જયાદા મોહબ્બત કરને વાલે સહાબા કિરામ હી થે ઈન્હોને આપકી પેદાઈસ કે દિન કભી કોઈ જશન કયોં નહીં મનાયા . કીસી ભી તારીખ કી કિતાબ મેં ઈસકા ઝીક કર્યો નહીં મિલતા . કયા કોઈ ઈસે સાબીત કર સકતા હૈ ??
      એક સવાલ ઔર ઈસકા જવાબ
      સહી મુસ્લિમ કી એક હદીષ સે યે ઈસ્તંદલાલ કિયા જાતા હૈ કે જશન મીલાદુન નબી કા સબુત તો હદીસ મેં ભી હૈ . હદીસ મેં હૈ કે રસુલ ( સલ્લલ્લાહ - અલૈહિ – વ – સલ્લમ ) સોમવાર કે દિન કે બારે મેં પુછા ગયા તો આપને કહા ઈસ દિન મેં મેરી પેદાઈસ હુઈ ઔર ઈસ દીન મુજ પર વહી નાઝીલ હુઈ ( સહી મુસ્લિમ કિતાબ સોમ હદીસ નં : ૨૭૦૦ ) ઈસ હદીસ સે લોગો કો ધોખા દેને કી કોશીસ કી જાતી હૈ ઔર કહા જાતા હૈ કેઈસ હદીસ મે રસુલ ( સલ્લલ્લાહ – અલૈહિ - વ – સલ્લમ ) કી યોમે પેદાઈસ કી તાઝીમ હૈ અલ્લાહ કે વાસ્તે આપ ખુદ ફૈસલા કરૈ કિ યે હદીષ , ૧૨ રબીઉલ અવ્વલ કે બારે મેં હૈ યા સોમવાર કે દિન કે બારે મેં ? હદીષ મેં વાજેહ તૌર પર સોમવાર કે દિન કે બારે મેં કહા ગયા હૈ ન કિ ૧૨ રબીઉલ અવ્વલ કે બારે મેં હૈ તો કયા સાલભર મેં સોમવાર કા દિન એક હી બાર આતા હૈ ? ઔર વો ભી સીર્ફ ( ૧૨ ) રબીઉલ અવ્વલ કોહી . ઔર આપકો માલમ હોના ચાહીયે કે રસલ ( સલ્લલ્લાહ અલૈહિ - વ – સલ્લમ ) સીર્ફ સોમવાર કે દિન હી રોઝા નહી રખતે થે જેસા કે હદીષ મેં હૈ કિ આઈશા રજી . અનહા ફરમાતી હૈ કે નબી ( સલ્લલ્લાહુઅલૈહિ - વ - સલ્લમ ) સોમવાર ઔર જુમેરાત કે દિ રોઝા રખતે થે.

અગર આપ જશન મીલાદ મનાના ચાહતે હૈં તો પહેલે ઈન સવાલોં કા જવાબ દે ?
 ( ૧ ) રસુલ ( સલ્લલ્લાહ – અલૈહિ — વ – સલ્લમ ) કી તારીખ વીલાદત મેં સાત સે જયાદા કૌલ હૈ આપ કિસ દિન જશન મનાયેગ ?. 
 ( ૨ ) અગર ( ૧૨ ) રબીઉલ અવ્વલ કો જશન મનાતેહે તો તારીખે વફાત ભી ( ૧૨ ) રબીઉલ અવ્વલ હૈ . ? 
 ( ૩ ) આપ જીસ દિન જશન મીલાદ મના રહે હૈં વો યોમે વીલાદત હૈ યા યોમે વફાત ? 
 ( ૪ ) અગર જશન મીલાદ સવાબ કા કામ હૈ તો સહાબા કીરામ ઔર તાબેઈન ઈઝામને કીસ સાલ જશન મીલાદ મનાયા . ( ૫ ) અગર સહાબા કીરામ ઔર તાબેઈન ઈઝામને જશન મીલાદ નહી મનાયા તો કયુ નહીં મનાયા ? ( ૬ ) અગર જશન મીલાદ કા હુકમ રસુલ ( સલ્લલ્લાહ – અલૈહિ - વ - સલ્લમ ) ને દિયા હૈ તો વોહ હદીષ કહાં હૈ ઔર સહાબા ને અમલ ક્યુ નહીં કીયા? ( ૭ ) અગર સહાબા ને જશન મિલાદ નહિ મનાયા તો ક્યા વો રસૂલ ﷺ સે મોહબ્બત નહી કરતે થે.
*આખરી બાત*
    યે કહને કી જરૂરત નહી હૈ કે મોહબ્બતે રસૂલ દીન કા હિસ્સા હૈ , લેકીન રસૂલ ( ﷺ) સે મોહબ્બત કરને કા તરીકા વો હી સહી હૈ જો રસૂલ( સલ્લલ્લાહુ અલૈહિ વસલ્લમ ) ને બતાયા ઔર જીસ તરહ સહાબા ને મોહબ્બત કી , મોહબ્બતે રસલ સાબીત કરને કે લીધે હમે પહેલે રસુલ ( સલ્લલ્લાહુ અલૈહિ વ સલ્લમ ) કી ઈતાઅત ઔર પૈરવી કરની ચાહીયે . રસુલ ( સલ્લલ્લાહુ અલૈહિ વસલ્લમ ) કે અસબા કો અપની જિન્દગી મેં નાફીઝ કરના ચાહીયે ઔર રસુલ ( સલ્લલ્લાહુ અલૈહિ વ સલ્લમ ) કી સુન્નત કો જિન્દા કરના ચાહીયે .
મકતબા અલ ફૂર્કાન સમી
9998561553

No comments:

Post a Comment