જિન્નો ઔર શયતાનો કે વુજૂદ પર દલાઇલ

જિન્નો ઔર શયતાનો કે વુજૂદ પર દલાઇલ

  હદીષે રસુલ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ સે ચંદ દલાઈલ
    હઝરત ઈબ્ને મસઉદ રઝિયલ્લાહુ અનહુ કહતે હે કિ રસુલુલ્લાહ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ એક રાત હમસે અચાનક ગાયબ હો ગએ ચુંનાચે હમ ઉન્હે વાદીયોં ઔર ઘાટીયોં મેં તલાશ કરને લગે ઔર આપસ મેં હમને કહા કિ શાયદ આપકો અગવા કર લિયા ગયા હૈ યા કત્લ કર દિયા ગયા હૈ , હમારી વહ રાત ઈન્તિહાઈ પરેશાની કે આલમ મેં ગુઝરી , સુબહ હુઈ તો હમને આપકો ગારે હિરા કી જાનિબ સે આતે હુએ દેખા , હમને આપકો બતાયા કિ રાત આપ અચાનક હમસે ગાયબ હો ગએ થે , હમને આપકો બહુત તલાશ કિયા લેકિન આપકે ન મિલને પર રાત ભર પરેશાન રહે , તો આપ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ ને ફરમાયા , મેરે પાસ જીન્નાત કા એક નુમાઈન્દહ આયા થા તો મેં ઉસકે સાથ ચલ પળા ઔર જાકર ઉન્હેં કુર્આન મજીદ પળ્હકર સુનાયા ફિર આપ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ હમે લેકર ઉસ જગહ પર ગએ ઔર હમે ઉનકે નિશાનાત ઔર ઉનકી આતીશે અલામાત દિખાઈ ઔર આપને યહ ભી બતાયા કિ જીન્નો ને આપ સે કુછ માંગા તો આપને ફરમાયા હર ઐસી હડ્ડી તુમ્હારી ગિઝા હે જીસ પર બિસ્મિલ્લાહ પળ્હા ગયા હો ઔર હર ગોબર તુમ્હારે જાનવરો કા ખાના હે ફિર આપ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ હમસે કહને લગે લિહાઝા તુમ હડ્ડી ઔર ગોબર કે  સાથ ઈસ્તિનજા મત કિયા કરો કયુંકિ વહ તુમ્હારે જીન ભાઈયો કા ખાના હે . ( મુસ્લિમ : ભાગ - ૪ , પાન નંબર : ૧૭૦ )
( ૨ ) હઝરત અબુ સઈદ ખુદરી રઝિયલ્લાહુ અનહુ કહતે હૈ કિ રસુલે અકરમ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ ને મુજસે ફ૨માયા , ‘ મેરા ખયાલ હૈ કિ તુમ્હે બકરીયાં ઔર દેહાતી માહોલ બહુત પસંદ હૈ , સો , જબ તુમ અપની બકરીયો ઔર અપને દેહાત મેં હો ઔર અઝાન કહો તો અપની આવાઝ બુલંદ કર લિયા કરો . કયુંકિ મુઅઝિઝન કી આવાઝ કો જો જીન , ઈન્સાન ઔર જો ચીઝ ભી સુનતી હે વહ કયામત વાલે દિન ઉસકે હક મેં ગવાહી દેગી . 
( બુખારી : ભાગ - ૬ , પાન નંબર : ૩૪૩ )
(3) હઝરત અબ્દુલ્લાહ બિન અબ્બાસ રઝિયલ્લાહુ અનહુ કહતે હે રસુલે અકરમ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ અપને ચંદ સાથીયો કો લેકર નિકલે ઔર ઉનકા ઈરાદા ઓકાઝ કે બાઝાર મેં જાને કા થા ઔર શયાતીન ઔર આસમાન સે આનેવાલી ખબરો કે દરમિયાન રૂકાવટે પૈદા કર દી ગઈ થી ઔર ઉન ( શયતાનો ) પર સીતારે ટુટને લગ ગએ થે . ચુંનાચે વહ જબ અપની કૌમ કે પાસ ખાલી વાપસ આતે તો ઉસે આકર બતાતે કી હમે કઈ રૂકાવટો કા સામના હૈ ઔર હમ પર શહાબે ષાકિબ કી માર પળને લગ ગઈ છે . તો વહ આપસ મે કહતે કિ ઐસા કિસી બળે વાકિએ કી વજહ સે હો રહા હૈ . લિહાઝા મશરિક વ મગરિબ મેં જાઓ ઔર દેખો કિ યહ રૂકાવટે કયું પૈદા હો રહી હે ? 
     ચુંનાચે તહામા કા રૂખ કરનેવાલે શયાતીન ( જીન્નાત ) આપ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ કી તરફ આ નિકલે . આપ ઉસ વક્ત નખ્વા મેં થે ઔર ઓકાઝ મેં જાનેકા ઈરાદા ફરમા રહે થે . આપ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ ને ફઝર કી નમાઝ પળ્હાઈ , ઉન જીન્નાત કે કાનો મેં કુર્આન કી આવાઝ પળી તો વહ ઉસે ગૌર સે સુનને લગે ઔર કહને લગે અલ્લાહ કિ કસમ યહી વહ ચીઝ હે જો હમે આસમાન કી ખબરે સુનને સે રોક રહી છે . સો , યહ અપની કૌમ કે પાસ વાપસ આ ગએ ઔર ઉનસે કહને લગે હમને અજીબ વ ગરીબ કુર્આન સુના હૈ જો કિ ભલાઈ કા રાસ્તા દિખાતા હે સો , હમ તો ઉસ પર ઈમાન લે આએ હે ઔર અપને પરવરદિગાર કે સાથ કભી શિર્ક નહીં કરેંગે . ઉસકે બાદ અલ્લાહ તઆલાને આપ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ પર સુરહ જીન કી એક નંબર કી આયાત કો ઉતાર દિયા ઔર આપ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ કો જીન્નો કી બાત કે મુતઅલ્લિક વહી કે ઝરીઆ આગાહ કર દિયા ગયા . ( બુખારી : ભાગ - ૨ , પાન નંબર : ૨૫૩ )
(4) હઝરત આયશા રઝિયલ્લાહુ અનહા સે મરવી હૈ કિ રસુલુલ્લાહ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ ને ફરમાયા , “ ફરિશ્તો કો નુર સે , જીન્નો કો આગ કે શોઅલે સે ઔર આદમ અલયહિસ્સલામ કો ઉસ ચીઝ સે પૈદા કિયા ગયા જો તુમ્હારે લિએ બયાન કર દી ગઈ હૈ . ’ ’ ( મુસ્લિમ : ભાગ - ૧૮ , પાન નંબર : ૧૨૩ ) 
(5) હઝરત સફીય્યા બિન્ને હય્ય રઝિયલ્લાહુ અનહા સે રિવાયત હૈ કિ આપ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ ને ફરમાયા , “ બેશક શયતાન ઈન્સાન મેં ખુન કી તરહ ગર્દિશ કરતા હે . ’ ’ ( બુખારી : ભાગ - ૪ , પાન નં . : ૨૮૨ ) 
(6) હઝરત અબ્દુલ્લાહ બિન ઉમર રઝિયલ્લાહુ અનહુ સે રિવાયત હૈ કિ રસુલુલ્લાહ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ સે ફરમાયા , “ તુમ મેં સે કોઈ જબ ભી ખાના ખાએ તો દાંયે હાથ સે ખાએ ઔર જબ ભી પાની પીએ તો દાંયે હાથ સે પીએ કયુંકિ શયતાન અપને બાંયે હાથ સે ખાતા - પીતા હે . ’ ’ ( મુસ્લિમ : ભાગ - ૧૩ , પાન નંબર : ૧૯૧ ) (7) હઝરત અબુ હુરૈરહ રઝિયલ્લાહુ અનહુ સે રિવાયત હૈ કિ રસુલુલ્લાહ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ ને ફરમાયા , ‘ જો બચ્ચા ભી પૈદા હોતા હે શયતાન ઉસકે પહલુ મેં નોકદાર ચીઝ ચભોતા હે જીસસે બચ્ચા ચીખ ઉઠતા હૈ સિવાય હઝરત ઈસા ઔર ઉનકી માં કે . ’ ’ ( બુખારી : ભાગ - ૮ , પાન નંબર : ૨૧૨ ) 
( 8 ) રસુલે અકરમ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ કે સામને એક ઐસે શખ્સ કા ઝિક્ર કિયા ગયા જો સુબહ હોને તક સોયા રહા હો તો આપ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ ને ફરમાયા , ‘ યહ વહ શખ્સ હે જીસકે કાનો મેં શયતાન પેશાબ કર જાતા હે . ’ ’ ( બુખારી : ભાગ - ૩ , પાન નંબર : ૨૮
(9) અબુ કતાદહ રઝિયલ્લાહુ અનહુ કહતે હે કિ રસુલુલ્લાહ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ ને ફ૨માયા , “ અચ્છા ખ્વાબ અલ્લાહ કી તરફ સે હોતા હૈ ઔર બુરા ખ્વાબ શયતાન કી તરફ સે , સો જો શખ્સ ખ્વાબ મે નાપસંદીદહ ચીઝ દેખે વહ અપની બાંયી તરફ તીન બાર આહિસ્તા સે થુંક દે ઔર શયતાન સે અલ્લાહ કી પનાહ તલબ કરે . ઐસા કરને સે બુરા ખ્વાબ ઉસકે લિએ નુકસાનદહ નહીં હોગા . ’ ’ ( બુખારી : ભાગ - ૧૨ , પાન નંબર : ૨૮૩ ) 
( 10 ) અબુ સઈદ ખુદરી રઝિયલ્લાહુ અનહુ કહતે હૈ કિ રસુલુલ્લાહ સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ ને ફ૨માયા , ‘ તુમ મેં સે કોઈ જબ ભી જમાઈ ( બગાસુ ) લે તો અપને હાથ કે સાથ મુંહ બંદ કર લે . ( કયુંકિ ઐસા ન કરને કિ વજહ સે ) શયતાન મુંહ મેં દાખિલ હો જાતા હૈ . ’ ’  ( મુસ્લિમ : ભાગ - ૧૮ , પાન નંબર : ૧૨૨ ) 
   ઈસ મવઝુઅ કિ દીગર અહાદીષ ભી કષીર તઅદાદ મેં મૌજુદ હૈ લેકિન તલબે હક કે લિએ યહી કાફી હે જો ઝિક્ર કર દી ગઈ હૈ ઔર ઉનસે વાઝેહ તૌર પર મઅલુમ હો રહા હૈ કિ જીન્નાત ઔર શયાતીન કા વુજુદ કોઈ વહમ નહીં , હકીકત હૈ ઔર ઈસ હકીકત કો વહમ વહી શખ્સ કરાર દે સકતા હૈ જો ઝિદ્દી ઔર મુતકબ્બિર હો
*મકતબા અલ ફૂર્કાન સમી*
9998561553

No comments:

Post a Comment