ﻭﮦ ﮐﮧ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﻮ ﭼﯿﻠﻨﺞ ﮐﯿﺎ
1977 ﻣﯿﮟ ﺟﻨﺎﺏ ﮔﯿﺮﯼ ﻣﯿﻠﺮ ( Gary Miller ) ﺟﻮ
ﭨﻮﺭﻧﭩﻮ ﯾﻮﻧﯿﻮﺭﺳﭩﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﮨﺮ ﻋﻠﻢِ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﻄﻖ ﮐﮯ
ﻟﯿﮑﭽﺮﺍﺭ ﮨﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﮐﯿﻨﮉﺍ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﺮﮔﺮﻡ ﻣﺒﻠﻎ ﮨﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ
ﻧﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﺖ ﮐﯽ ﻋﻈﯿﻢ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﺮﻧﮯ
ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪﮐﯽ ﺳﺎﺋﻨﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﻏﻠﻄﯿﻮﮞ ﮐﻮ
ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻻﺋﯿﮟ ﮔﮯ ، ﺟﻮ ﺍﺱ ﻣﺒﻠﻎ
ﮐﮯﭘﯿﺮﻭ ﮐﺎﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﮐﺮﮮ ﺗﺎ ﮐﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﻋﯿﺴﺎﯾﺌﺖ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻻﯾﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﮯ ۔ ﺗﺎ ﮨﻢ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ
ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺑﺮ عکس تھا. ﻣﯿﻠﺮ ﮐﯽ ﺩﺳﺘﺎﻭﯾﺰ ﺟﺎﺋﺰ ﺗﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﺸﺮﯾﺢ
ﺍﻭﺭ ﻣﻼﺣﻈﺎﺕ ﻣﺜﺒﺖ ﺗﮭﮯ ۔ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﭼﮭﮯ ﺟﻮ ﻭﮦ ﻗﺮﺁﻥِ ﻣﺠﯿﺪ
ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺩﮮ ﺳﮑﺘﮯ ﺗﮭﮯ ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥِ ﻣﺠﯿﺪ ﮐﻮ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺍیسے ﮨﯽ ﻟﯿﺎ ﺟﯿﺴﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﺗﮭﺎ ،ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﯾﮧ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ :
ﯾﮧ ﻗﺮﺁﻥِ ﻣﺠﯿﺪ ﮐﺴﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﭘﺮﻭﻓﯿﺴﺮ ﮔﯿﺮﯼ ﻣﯿﻠﺮ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮍﺍ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻗﺮﺁﻥِ ﻣﺠﯿﺪ ﮐﯽ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺁﯾﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﻭﭦ ﺗﮭﯽ ﺟﻮ ﺍﺳﮯ ﭼﯿﻠﻨﺞ ﮐﺮ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯿﮟ اور ﻟﻠﮑﺎﺭ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯿﮟ ﻣﺜﻼً :"ﺃَﻓَﻼَ ﻳَﺘَﺪَﺑَّﺮُﻭﻥَ ﺍﻟْﻘُﺮْﺁﻥَ ﻭَﻟَﻮْ ﻛَﺎﻥَ
ﻣِﻦْ ﻋِﻨﺪِ ﻏَﻴْﺮِ ﺍﻟﻠّﻪِ ﻟَﻮَﺟَﺪُﻭﺍْ ﻓِﻴﻪِ ﺍﺧْﺘِﻼَﻓًﺎ ﻛَﺜِﻴﺮًﺍ۔
ﯾﮧ لوگ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﻏﻮﺭ و فکر ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ؟ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ کلام ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ
ﺳﻮﺍ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ کی طرف سے ﮨﻮﺗﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺳﺎ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﭘﺎﺗﮯ۔
(ﺳﻮﺭۃ ﻧﻤﺒﺮ 4:، ﺍﻟﻨﺴﺂﺀ، ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 82)
"ﻭَﺇِﻥ ﻛُﻨﺘُﻢْ ﻓِﻲ ﺭَﻳْﺐٍ ﻣِّﻤَّﺎ ﻧَﺰَّﻟْﻨَﺎ
ﻋَﻠَﻰ ﻋَﺒْﺪِﻧَﺎ ﻓَﺄْﺗُﻮﺍْ ﺑِﺴُﻮﺭَﺓٍ ﻣِّﻦ ﻣِّﺜْﻠِﻪِ ﻭَﺍﺩْﻋُﻮﺍْ ﺷُﻬَﺪَﺍﺀﻛُﻢ ﻣِّﻦ ﺩُﻭﻥِ
ﺍﻟﻠّﻪِ ﺇِﻥْ ﻛُﻨْﺘُﻢْ ﺻَﺎﺩِﻗِﻴﻦَ۔"
ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺍﺱ ( ﮐﺘﺎﺏ) ﻣﯿﮟ، ﺟﻮ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﻨﺪﮮ
( ﻣﺤﻤﺪ ﻋﺮﺑﯽ) ﭘﺮ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮨﮯ ﮐﭽﮫ ﺷﮏ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺱ جیسی ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺭﺕ ﺗﻢ ﺑﮭﯽ ﺑﻨﺎ ﻻﺅ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﺟﻮ بھی ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﮨﻮ سکتے ہوں، اگر تم سچے ہو تو ان سب ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺑﻼﻟﻮ ۔
(ﺳﻮﺭہ ﻧﻤﺒﺮ 2: ،ﺍﻟﺒﻘﺮة،ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 23)
ﺍﮔﺮ ﭼﮧ ﭘﺮﻭﻓﯿﺴﺮ ﻣﯿﻠﺮ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﮟ ﻟﻠﮑﺎﺭ ﺭہے تهے ﺍﻭﺭ
ﭼﯿﻠﻨﺞ ﮐﺮ ﺭہے تهے ،ﻣﮕﺮ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ان ﮐﺎ ﯾﮧ ﺭﻭﯾﮧ ﺣﯿﺮﺕ
ﺍﻧﮕﯿﺰ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺍنہوں ﻧﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ
ﺍن ﮐﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ ﻣﻼ؟
ﻣﻨﺪﺭﺟﮧء ﺫﯾﻞ ﮐﭽﮫ ﻧﮑﺎﺕ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﭘﺮﻭﻓﯿﺴﺮ ﻣﯿﻠﺮ ﮐﮯ ﻟﯿﮑﭽﺮ”ﺣﯿﺮﺕ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﻗﺮﺁﻥ“ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺌﮯ ﮨﯿﮟ:
1⃣ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺼﻨﻒ ( ﻟﮑﮭﻨﮯ ﻭﺍﻻ) ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﮔﺎ ﺟﻮ ﺍﯾﮏ ﮐﺘﺎﺏ ﻟﮑﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺳﺐ ﮐﻮ ﻟﻠﮑﺎﺭﮮ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﻠﻨﺞ ﮐﺮﮮ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮐﺘﺎﺏ ﻏﻠﻄﯿﻮﮞ ﺳﮯ بالکل ﭘﺎﮎ ﮨﮯ۔ لیکن ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ
ﺩﻭﺳﺮﺍ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻮ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ کوئی غلطی ﻧﮩﯿﮟ ہے۔ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﭼﯿﻠﻨﺞ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﻮ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻏﻠﻄﯿﺎﮞ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﻢ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﺳﭽﮯ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﻥ غلطیوں کو ﺗﻼﺵ ﮐﺮﮐﮯ ﺩﮐﮭﺎ ﺩﻭ۔ ﯾﺎ ﺗﻢ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﻮ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﺎ ﮐﻼﻡ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺟﯿﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺭﺕ ﮨﯽ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﺩﮐﮭﺎ ﺩﻭ۔
2⃣ﻗﺮﺁﻥ ﻣﻘﺪﺱ ،ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﮐﯽ ﺣﯿﺎﺕ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ( ﺫﺍﺗﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ)
ﮐﮯ ﺳﺨﺖ ﻟﻤﺤﺎﺕ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﮐﯽ رفیقہء ﺣﯿﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺑﯿﻮﯼ ﺣﻀﺮﺕ ﺧﺪﯾﺠﮧ ؓﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺻﺎﺣﺒﺰﺍﺩﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺻﺎﺣﺒﺰﺍﺩﯾﻮﮞ ﮐﯽ وفات کا واقعہ۔
ﻧﮩﺎﯾﺖ ﮨﯽ ﻋﺠﯿﺐ ﻃﺮﺡ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﻋﺠﯿﺐ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻭﮦ ﺁﯾﺎﺕ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﻧﺎﮐﺎﻣﯿﻮﮞ ﭘﺮ ﺑﻄﻮﺭ ﺭﺍﺋﮯ( ﺗﺒﺼﺮﮦ) ﻧﺎﺯﻝ ﮐﯽ ﮔﺌﯿﮟ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺁﯾﺎﺕ ﺟﻮ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ،ﻓﺘﺢ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻣﺮﺍﻧﯽ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯿﮟ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻏﺮﻭﺭ ﻭ ﺗﮑﺒﺮ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﻨﺒﯿﮧ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ہے۔
ﺟﺐ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺫﺍﺗﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ( ﺳﻮﺍﻧﺢ ﺣﯿﺎﺕ / ﺁﭖ ﺑﯿﺘﯽ)
ﻟﮑﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯿﻮﮞ (ﻓﺘﻮﺣﺎﺕ) ﮐﻮ ﺑﮍﮬﺎ ﭼﮍﮬﺎ ﮐﺮ
ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﺎﮐﺎﻣﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺷﮑﺴﺖ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺩﻻﺋﻞ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ، ﺟﺒﮑﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﮐﯿﺎ ﺟﻮ ﯾﮑﺴﺎﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﮨﮯ۔
ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺧﺎﺹ ﺍﻭﺭ ﻣﻘﺮﺭﮦ ﻭﻗﺖ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍﯾﮏ ﺗﺤﺮﯾﺮ
ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻟﻠﮧ( ﻣﻌﺒﻮﺩ) ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻣﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ،ﻋﺒﺎﺩﺕ
ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻋﺎﻡ ایک ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﮐﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ، اور ان کے لیے ایک قانون وضع ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ۔
ﻣﯿﻠﺮ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺧﺎﺹ ﺁﯾﺖ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﮭﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ
:
"ﻗُﻞْ ﺇِﻧَّﻤَﺎ ﺃَﻋِﻈُﻜُﻢ ﺑِﻮَﺍﺣِﺪَﺓٍ ﺃَﻥ
ﺗَﻘُﻮﻣُﻮﺍ ﻟِﻠَّﻪِ ﻣَﺜْﻨَﻰ ﻭَﻓُﺮَﺍﺩَﻯ ﺛُﻢَّ ﺗَﺘَﻔَﻜَّﺮُﻭﺍ ﻣَﺎ ﺑِﺼَﺎﺣِﺒِﻜُﻢ ﻣِّﻦ ﺟِﻨَّﺔٍ
ﺇِﻥْ ﻫُﻮَ ﺇِﻟَّﺎ ﻧَﺬِﻳﺮٌ ﻟَّﻜُﻢ ﺑَﻴْﻦَ ﻳَﺪَﻱْ ﻋَﺬَﺍﺏٍ ﺷَﺪِﻳﺪٍ۔ "
ﮐﮩﮧ ﺩﻭ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﻧﺼﯿﺤﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﻭ ﺩﻭ ﺍﻭﺭ ﺍﮐﯿﻠﮯ ﺍﮐﯿﻠﮯ ﮐﮭﮍﮮ
ﮨﻮﺟﺎﺅ ﭘﮭﺮ ﻏﻮﺭ ﮐﺮﻭ۔ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﺭﻓﯿﻖ ﮐﻮ ﺟﻨﻮﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﻭﮦ ﺗﻢ ﮐﻮ ﻋﺬﺍﺏ ﺳﺨﺖ ( ﮐﮯ ﺁﻧﮯ) ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺻﺮﻑ ﮈﺭﺍﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﯿﮟ۔
(ﺳﻮﺭہ ﻧﻤﺒﺮ: 34 ،ﺳﺒﺂ، ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 46)
ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺗﺠﺮﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺍﺷﺎﺭﮦ ﮐﯿﺎ ﺟﻮ ﺍﯾﮏ ﻣﺤﻘﯿﻖ
“ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺤﺚ ﻭ ﻣﺒﺎﺣﺜﮧ ﮐﮯ ﺍﺛﺮﺍﺕ ” ﭘﺮ ﭨﻮﺭﻧﭩﻮ ﯾﻮﻧﯿﻮﺭﺳﭩﯽ ﻣﯿﮟ ﮐﺮ ﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ ۔
ﻣﺤﻘﻖ ﻧﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻘﺮﺭﯾﻦ ( ﺗﻘﺮﯾﺮ ﺍﻭﺭ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ)
ﮐﻮ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺤﺚ ﻭ ﻣﺒﺎﺣﺜﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﮐﮭﭩﺎ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺍﺯﻧﮧ ﮐﯿﺎ ، ﺍﺱ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺑﺤﺚ ﻭ
ﻣﺒﺎﺣﺜﮧ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺮ ﻃﺎﻗﺖ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﺗﺐ ﻣﻠﯽ ﺟﺐ ﻣﻘﺮﺭ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ 2 ﺗﮭﮯ ، ﺟﺒﮑﮧ ﻃﺎﻗﺖ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﮐﻢ ﺗﮭﯽ ﺟﺐ ﻣﻘﺮﺭﯾﻦ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ زیادہ ﺗﮭﯽ۔
ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺭہ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺮﯾﻢ علیها ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ۔
ﺍﺱ ﺳﻮرہ ﻣﯿﮟ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺍﻭﺭ ﻣﺪﺡ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺗﻮ ﺍﻧﺠﯿﻞ ﻣﻘﺪﺱ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ، ﺑﻠﮑﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﺳﻮﺭه ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺎﺋﺸﮧ ؓﯾﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺎﻃﻤﮧ ؓﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴٰﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﺍﺳﻢ گرﺍﻣﯽ ﻗﺮﺁﻥِ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ 25 ﻣﺮﺗﺒﮧ ، ﺟﺒﮑﮧ ﻣﺤﻤﺪ صلی الله علیہ و سلم ﮐﺎ ﺍﺳﻢ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺻﺮﻑ 5 ﻣﺮﺗﺒﮧ
ﺩﮨﺮﺍﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔
کچھ ﺗﻨﻘﯿﺪ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ کہ (ﻧﻌﻮﺫ ﺑﺎﻟﻠﮧ) ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺳﺐ ﺁﺳﯿﺐ ، ﺑﮭﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﻧﺒﯽ اکرم کو ﺳﮑﮭﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﮨﺪﺍﯾﺎﺕ ﺩﯾﺎﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ،
ﻟﯿﮑﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﯾﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ؟
ﺟﺒﮑﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﺁﯾﺎﺕ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﯿﺴﮯ:
" ﻭَﻣَﺎ ﺗَﻨَﺰَّﻟَﺖْ ﺑِﻪِ ﺍﻟﺸَّﻴَﺎﻃِﻴﻦُ۔
ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ( ﻗﺮﺁﻥ) ﮐﻮ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﻟﮯ ﮐﺮ ﻧﺎﺯﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺋﮯ۔
(ﺳﻮﺭہ ﻧﻤﺒﺮ 26: ، ﺍﻟﺸﻌﺮﺁﺀ، ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 210)
" ﻓَﺈِﺫَﺍ ﻗَﺮَﺃْﺕَ ﺍﻟْﻘُﺮْﺁﻥَ ﻓَﺎﺳْﺘَﻌِﺬْ
ﺑِﺎﻟﻠّﻪِ ﻣِﻦَ ﺍﻟﺸَّﻴْﻄَﺎﻥِ ﺍﻟﺮَّﺟِﻴﻢِ۔
ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﺗﻢ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻟﮕﻮ ﺗﻮ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﺳﮯ ﭘﻨﺎﮦ
ﻣﺎﻧﮓ ﻟﯿﺎ ﮐﺮﻭ۔
(ﺳﻮﺭه ﻧﻤﺒﺮ 16: ، ﺍﻟﻨﺤﻞ، ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 98)
اگر ﺁﭖ ﺍﻥ ﺣﺎﻻﺕ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺟﺐ ﺁﭖ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﺻﺪﯾﻖؓ ﻏﺎﺭِ ﺣﺮﺍ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ،ﻣﺸﺮﮐﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮔﮭﺮﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮫ ﺳﮑﺘﮯ ﺗﮭﮯ ،ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﻧﯿﭽﮯ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ،ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺭﺩِ ﻋﻤﻞ ﯾﮧ ﮨﻮ ﮔﺎ ﮐﮧ پیچهے ﺳﮯ ﺧﺮﻭﺝ ﮐﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺗﻼﺵ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﯾﺎ ﺑﺎﮨﺮ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ
ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻣﺘﺒﺎﺩﻝ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﯾﺎ پهر ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﮨﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺁﻭﺍﺯ ﻧﮧ ﺳﻦ ﺳﮑﮯ ، ﺗﺎﮨﻢ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﻧﮯ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺻﺪﯾﻖ ؓﺳﮯﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :
ﻏﻤﺰﺩﮦ ﻧﮧ ﮨﻮ، ﻓﮑﺮ ﻣﺖ ﮐﺮﻭ، ﺍﻟﻠﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ۔
"ﺇِﻻَّ ﺗَﻨﺼُﺮُﻭﻩُ ﻓَﻘَﺪْ ﻧَﺼَﺮَﻩُ ﺍﻟﻠّﻪُ
ﺇِﺫْ ﺃَﺧْﺮَﺟَﻪُ ﺍﻟَّﺬِﻳﻦَ ﻛَﻔَﺮُﻭﺍْ ﺛَﺎﻧِﻲَ ﺍﺛْﻨَﻴْﻦِ ﺇِﺫْ ﻫُﻤَﺎ ﻓِﻲ ﺍﻟْﻐَﺎﺭِ ﺇِﺫْ
ﻳَﻘُﻮﻝُ ﻟِﺼَﺎﺣِﺒِﻪِ ﻻَ ﺗَﺤْﺰَﻥْ ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠّﻪَ ﻣَﻌَﻨَﺎ ﻓَﺄَﻧﺰَﻝَ ﺍﻟﻠّﻪُ ﺳَﻜِﻴﻨَﺘَﻪُ
ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﻭَﺃَﻳَّﺪَﻩُ ﺑِﺠُﻨُﻮﺩٍ ﻟَّﻢْ ﺗَﺮَﻭْﻫَﺎ ﻭَﺟَﻌَﻞَ ﻛَﻠِﻤَﺔَ ﺍﻟَّﺬِﻳﻦَ ﻛَﻔَﺮُﻭﺍْ
ﺍﻟﺴُّﻔْﻠَﻰ ﻭَﻛَﻠِﻤَﺔُ ﺍﻟﻠّﻪِ ﻫِﻲَ ﺍﻟْﻌُﻠْﻴَﺎ ﻭَﺍﻟﻠّﻪُ ﻋَﺰِﻳﺰٌ ﺣَﻜِﻴﻢٌ
ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﻧﮧ ﮐﺮﻭ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺍُﻥ ﮐﺎ ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ
ﮨﮯ ( ﻭﮦ ﻭﻗﺖ ﺗﻢ ﮐﻮ ﯾﺎﺩ ﮨﻮﮔﺎ) ﺟﺐ ﺍﻥ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﻧﮯ ﮔﮭﺮ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺎ۔ ( ﺍﺱ ﻭﻗﺖ) ﺩﻭ ( ﮨﯽ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﺗﮭﮯ ﺟﻦ) ﻣﯿﮟ (ﺍﯾﮏ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮؓ ﺗﮭﮯ) ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ (ﺧﻮﺩ ﺭﺳﻮﻝ
ﺍﻟﻠﻪ) ﺟﺐ ﻭﮦ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻏﺎﺭ (ﺛﻮﺭ) ﻣﯿﮟ ﺗﮭﮯ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﻓﯿﻖ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯽ ﺩﯾﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ ﻏﻢ ﻧﮧ ﮐﺮﻭ ﺍﻟﻠﮧ
ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ۔ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﻥ ﭘﺮ ﺗﺴﮑﯿﻦ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺍﯾﺴﮯ ﻟﺸﮑﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﺩﯼ ﺟﻮ ﺗﻢ ﮐﻮ ﻧﻈﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﭘﺴﺖ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ۔ ﺍﻭﺭ
ﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮨﯽ ﮐﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺯﺑﺮﺩﺳﺖ ( ﺍﻭﺭ) ﺣﮑﻤﺖ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ۔
(ﺳﻮﺭہ ﻧﻤﺒﺮ 9:، ﺍﻟﺘﻮﺑﮧ، ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 40)
ﯾﮧ ﮐﺴﯽ ﺩﮬﻮﮐﮧ ﺑﺎﺯ ﯾﺎ ﺩﻏﺎ ﺑﺎﺯ ﮐﯽ ﺫﮨﻨﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻧﺒﯽ ﮐﯽ ﺳﻮﭺ ﮨﮯ، ﺟﻦ ﮐﻮ پتا تها ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﺒﺤﺎﻥ ﻭ ﺗﻌﺎﻟٰﯽ ، ﺍﻥ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻓﺮﻣﺎئے گا۔
ﺳﻮﺭۃ ﺍﻟﻤﺴﺪ(ﺳﻮﺭۃ ﺗﺒﺖ) ﺍﺑﻮ ﻟﮩﺐ ﮐﯽ ﻣﻮﺕ ﺳﮯ ﺩﺱ ﺳﺎﻝ ﭘﮩﻠﮯ ﻧﺎﺯﻝ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ، ﺍﺑﻮ ﻟﮩﺐ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﺎ ﭼﭽﺎ ﺗﮭﺎ ۔ﺍﺑﻮ ﻟﮩﺐ ﻧﮯ ﺩﺱ ﺳﺎﻝ ﺍﺱ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮔﺬﺍﺭﮮ ﮐﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ۔ ﻭﮦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﻻﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﻧﮯ کے لیے ﺗﯿﺎﺭ ﺗﮭﺎ ۔ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﮐﯿﺴﮯ ﺍﺗﻨﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺍﻥ ﮐﻮ ﯾﻘﯿﻦ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﺎ ﮐﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ الله ﺳﺒﺤﺎنہ ﻭ ﺗﻌﺎﻟٰﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ سے ﮨﯽ ﮨﮯ۔
ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﮐﻮ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮐﯿﺠﺌﮯ:
"ﺗِﻠْﻚَ ﻣِﻦْ ﺃَﻧﺒَﺎﺀ ﺍﻟْﻐَﻴْﺐِ ﻧُﻮﺣِﻴﻬَﺎ
ﺇِﻟَﻴْﻚَ ﻣَﺎ ﻛُﻨﺖَ ﺗَﻌْﻠَﻤُﻬَﺎ ﺃَﻧﺖَ ﻭَﻻَ ﻗَﻮْﻣُﻚَ ﻣِﻦ ﻗَﺒْﻞِ ﻫَـﺬَﺍ ﻓَﺎﺻْﺒِﺮْ ﺇِﻥَّ
ﺍﻟْﻌَﺎﻗِﺒَﺔَ ﻟِﻠْﻤُﺘَّﻘِﻴﻦَ۔
ﯾﮧ ( ﺣﺎﻻﺕ) ﻣﻨﺠﻤﻠﮧ ﻏﯿﺐ ﮐﯽ ﺧﺒﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﮨﻢ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻃﺮﻑ ﺑﮭﯿﺠﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻧﮧ ﺗﻢ ﮨﯽ
ﺍﻥ ﮐﻮ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻗﻮﻡ ( ﮨﯽ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻭﺍﻗﻒ
ﺗﮭﯽ) ﺗﻮ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﻭ ﮐﮧ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﭘﺮﮨﯿﺰﮔﺎﺭﻭﮞ ﮨﯽ ﮐﺎ ( ﺑﮭﻼ)
ﮨﮯ۔
(ﺳﻮﺭۃ ﻧﻤﺒﺮ 11: ، ﮬﻮﺩ ، ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 49)
ﻣﯿﻠﺮ لکھتے ہیں ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﻣﻘﺪﺱ ﮐﺘﺎﺏ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﭘﻨﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺧﺒﺮ ﺩﯼ ﺟﺎﺭ ﺭﮨﯽ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺎ ﺟﺎ رہا ہو کہ یہ ایک
ﻧﺌﯽ ﺧﺒﺮ( ﺍﻃﻼﻉ) ﮨﮯ!!!
ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺑﮯ ﻧﻈﯿﺮ ( ﺑﮯﻣﺜﺎﻝ ) ﭼﯿﻠﻨﺞ ( ﻟﻠﮑﺎﺭ) ﮨﮯ ۔
ایسا بھی ہو سکتا تھا کہ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﻣﮑﺮ ﻭ ﻓﺮﯾﺐ ﺳﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﺩﯾﺘﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﮯ ﮨﯽ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﺗﮭﮯ؟ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺳﮑﺎﻟﺮ ( ﻋﺎﻟﻢ) ﯾﮧ اعلان ﮐﺮ سکتا تها کہ ﯾﮧ ﺍﻃﻼﻉ ( ﺧﺒﺮ) ﭘﮩﻠﮯ ﮨﯽ ﺳﮯ ﺟﺎﻧﯽ ﭘﮩﭽﺎﻧﯽ ﺗﮭﯽ مگر ﺍﯾﺴﺎ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺍ۔
ﭘﺮﻭﻓﯿﺴﺮ ﻣﯿﻠﺮ ﮐﯿﺘﮭﻮﻟﮏ ﺍﻧﺴﺎﺋﯿﮑﻠﻮ ﭘﯿﮉﯾﺎ ﮐﮯ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﻋﮩﺪ ( ﺯﻣﺎﻧﮧ) ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ
ﻭﺍﺿﻊ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺍﺗﻨﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ،ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ
ﺍﻭﺭ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﻧﺰﻭﻝ ﮐﯽ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﭘﺮ ﺣﻤﻠﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﺍﻭﺭ
ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺑﮩﺎﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﺠﺘﯿﮟ ﺟﻦ ﮐﻮ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺗﺴﻠﯿﻢ
ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮐﮧ ﮔﺮﺟﺎ ﮔﮭﺮ ( ﭼﺮﭺ) ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﻣﯿﮟ
ﯾﮧ ﮨﻤﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺋﯽ ﮐﮧ ﺍﻥ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺳﮑﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﮭﯽ
ﺗﮏ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﯽ ﺳﭽﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ
ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮏ ﻧﮩﯿﮟ
ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺁﺧﺮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮨﮯ۔
ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﻓﯿﺴﺮ ﻣﯿﻠﺮ ﺍﭘﻨﺎ ﻧﻘﻄﮧ ﻧﻈﺮ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ
ﺍﻭﺭ ﺻﺤﯿﺢ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﭼﻨﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻓﯽ ﺣﺪ ﺗﮏ ﺻﺎﻑ ﮐﻮ ﺍﻭﺭ
ﺍﯾﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﺗﮭﺎ ۔ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺟﯿﺴﮯ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ
( ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺣﻖ ﮐﻮ ﺗﻼ ﺵ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺗﻌﺼﺐ ﮐﻮ ﺍﺟﺎﺯﺕ
ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺣﻖ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﻨﮯ ﺳﮯ ﺩﻭﺭ ﺭﮐﮭﮯ) ﻣﺰﯾﺪ
ﮨﺪﺍﯾﺖ ﻧﺼﯿﺐ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﻖ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻦ ﺷﺎﮨﺮﺍﮦ ﭘﺮ ﭼﻞ
ﮐﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﺎﻗﺒﺖ ﺳﻨﻮﺍﺭﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔ﺁﻣﯿﻦ
ﺣﺘﻤﯽ ﺭﺍﺋﮯ
1977 ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﻓﯿﺴﺮ ﻣﯿﻠﺮ ﻧﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﺳﮑﺎﻟﺮ ﺟﻨﺎﺏ ﺍﺣﻤﺪ
ﺩﯾﺪﺍﺕؒ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺑﮩﺖ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻣﮑﺎﻟﻤﮧ،ﺑﺤﺚ ﻭ ﻣﺒﺎﺣﺜﮧ ﮐﯿﺎ
ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﻨﻄﻖ ﺻﺎﻑ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻋﺬﺭ (ﺗﺎﺋﯿﺪ) ﺍﯾﺴﮯ
ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﺩﯾﺘﯽ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺟﯿﺴﮯ ﻭﮦ ﺳﭽﺎﺋﯽ ﺗﮏ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﺴﯽ
ﺗﻌﺼﺐ ﮐﮯ ﭘﮩﻨﭽﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ
ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ۔
1978 ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﻓﯿﺴﺮ ﻣﯿﻠﺮ ﻧﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﮨﯽ ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ
ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻋﺒﺪ ﺍﻻﺣﺪ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﭘﮑﺎﺭﺍ ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﭽﮫ
ﻋﺮﺻﮧ ﺳﻌﻮﺩﯼ ﻋﺮﺏ ﺗﯿﻞ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺪﻧﯿﺎﺕ ﮐﯽ ﯾﻮﺭﻧﯿﻮﺭﺳﭩﯽ
ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻡ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮ ﺩﻋﻮﯼٰ ﺑﺬﺭﯾﻌﮧ ﭨﯿﻠﯽ
ﻭﯾﮋﯾﻦ ﺍﻭﺭ ﻟﯿﮑﭽﺮﺯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻭﻗﻒ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ۔
ابو محمد مندوست بلوچ
No comments:
Post a Comment