ઠહરે હુંએ પાની કી હિફાઝત

    ઠહરે હુંએ પાની કી હિફાઝત.
  હઝરત જાબીર રઝી . સે રિવાયત હૈ કિ રસુલલ્લાહ સ.અ.વ. ને ઠહરે હુએ પાની મેં પેશાબ કરને સે મના ફરમયા હૈ 
( સહિહ — મુસ્લીમ ) કિતાબત — તહારાઃ ૧૭૭૪
     યે હદીષ બ જાહીર છોટી સી હૈ મગર ઉસ કે અંદર બહોત સારી કિમંતી બાતે બયાન કી ગઈ હૈં જીનસે સબક લેને કી જરૂરત હૈ *આમ* તૌર પર લોગ ઈસ બાત કા ખ્યાલ નહીં રખતે કિ પાની કી ભી અપની એક ખાસ અલગ હેસીયત – પહેચાન હોતી હૈં , કહીં પાની બહતા હૈ , કહીં પર રૂકા હુઆ હૈ , ફિર હર એક કા અલગઅલગ હુકમ હોતા હૈં . પાની અગર જારી હૈ તો ઊસમેં કીસીકે લિયે પેશાબ કરને મેં કોઈ હરજ નહીં લેકીન પાની અગર રુકા હુઆ હૈ તો પેશાબ કરના મમનુ હૈ . મગર યહાં એક સવાલ યે હૈ કિ ( માએ રાકીદ ) ઠહેરા હુઆ પાની કિસકો કહાઁ જાયેગા . ઈસ સિલ સિલે મેં મૌલાના હાફીજ સલાહુદ્દીન યુસુફ હાફેઝહુલ્લાહ લીખતે હૈ : " કિ ઠહેરે હુએ પાની સે મુરાદ વો પાની હૈ જો દરિયા કી તરહે જારી ના હો જૈસે ઝીલ , તાલાબ હોજ વગેરે કા પાણી..
ઈન મેં જબ પેશાબ કરના મના હૈ તો પૈખાના ( જાજરુ ) કરના બ તરીકે ઔલા મના હોગા . 
   યે પાની થોડા હો યા જયાદા ઈસમેં અપની ગીલાજત —વ નિજાસત ડાલને સે ઇજતેનાબ કરના ચાહીએ તાકી યે પાની મજીદ બદબુદાર ના હો .
  ઠહેરે હુએ પાની મેં વૈસે ભી તઆફફુન પૈદા હો જાતા હૈ . અગર ઊસમેં ઔર જયાદા નિજાસત ઔર ગીલાજત ડાલી જાએ તો ઊસકી બદબુ ( સડના ) કા ઔર ઊસસે કુરબો જવાર કે લોગો કો જો તકલીફ પહોચેંગી ઊસકા અંદાજા બાઆસાની કીયા જા સકતા હૈ . ઈસ્લામ કે અહેકામ મેં કિતની જામેઈયત વ ઊસઅત હૈ . ઔર કીસ તરહ ઉસને લોગોં કો દરપેશ મસાઈલ સે આગાહ કીયા હૈ . ઊસ્કી મિસાલ કોઈ મજહબ પેશ કરને સે કાસીર હૈ . લેકીન બકિસમતી સે મુસલમાનોં કા મજહબ અપની તાલીમાત વ હિદાયત કે લેહાજ સે જીતના જામે ઔર કામીલ હૈ ઊતને હી મુસલમાન ઊસ પર અમલ કરને સે બે ખબર ઔર ગાફીલ હૈ . મિકદારે પાની કા મસઅલા અપની જગહ એક અહમ બાત હૈ મગર યે વાજેહ કરના મકસદ હૈ કિ સમી કે તાલાબ વગેરા કે પાની કી હિફાજત બહોત જરુરી હૈ ઔર ઊસકો ગિલાજત વગેરા સે બચાના .હમ સબ સમી કે રહવાસિયો કી ઝીમ મે હૈ હમારે યહાં આમ તૌર પર ઈસ બાતકા ખયાલ રખ્ખા નહીં જાતા .
ગટર કા પાની કિતની દફા તાલાબ મે જાતા હૈ ઇલેક્શન કે વક્ત સબ દિખ તે હૈ મગર જબ ગાવ કી ભલાઇ કે વક્ત કોઇ નજર નહિ આતા
અલ્લાહ સે દુઆ હૈ કિ વો હમેં હર મુઆમલે મેં આપ સલ્લલ્લાહુ અલૈહિ વસલમ કી સુન્નત કે મુતાબીક અપની જિંદગી ગુજારને કી તૌફીક દે . આમીન
મકામી જમ્ઇય્યતે એહલે હદીષ સમી

No comments:

Post a Comment