જાદુ કુર્આન વ સુન્નત કી રોશની મેં

  જાદુ કુર્આન વ સુન્નત કી રોશની મેં
    
( ૧ ) જીન્નો ઔર શયતાનો કે વુજુદ પર દલાઈલ :
    જીન , શયતાન ઔર જાદુ કે દરમિયાન બહુત ગહરા ( ગાઢ ) તઅલ્લુક હોતા હૈ બલ્કિ જાદુ કી બુનિયાદ હી જીન્નાત ઔર શયાતીન હે . બાઝ લોગ જીન્નાત કે વુજુદ કા ઈન્કાર કરતે હે ઔર ઈસી બુનિયાદ પર જાદુ કી તાષીર કે કાઈલ નહીં ઈસલિયે પહલે જીન્નાત વ શયાતીન કે વુજુદ પર દલાઈલ પેશ કિએ જાતે હૈ .
 *કુર્આની દલાઈલ :* 
( ૧ ) અલ્લાહ તઆલા ને ફરમાયા , “ ઔર જબ હમને આપ કી તરફ જીન્નો કી એક જમાઅત કો કુર્આન સુનને કે લિયે ફેર દિયા થા . ’ ’ ( સુરહ અહંકાફ , આયત નંબર : ૨૯ )
(2) અલ્લાહ તઆલાને ફ૨માયા , ‘ અય જીન્નો ઔર ઈન્સાનો કી જમાઅત ! ક્યા તુમ્હારે પાસ તુમ હી મેં સે અંબીયા વ રસુલ નહીં આએ થે જો તુમ્હે મેરી આયતે પળ્હ કર સુનાતે થે ઔર આજ કે દિન સે તુમ્હે ડરાતે થે . ’ ’ ( સુરહ અનઆમ , આયત નંબર : ૧૩૦ )
 ( ૩ ) અલ્લાહ તઆલાને ફરમાયા , ‘ અય મેરે નબી ! આપ કહ દિજીયે , મેરે પાસ વહી આઈ હૈ કિ જીન્નો કી એક જમાઅત ને ( કુર્આન ) સુના ફિર ઉન્હોને ( દુસરે જીન્નો સે ) કહા કિ હમને એક બહુત હી અજીબ કુર્આન સુના હે . ’ ’ ( સુરહ જીન , આયત નંબર : ૧ )
(4)  અલ્લાહ તઆલાને ફરમાયા , “ ઔર યહ કિ ઈન્સાનો મેં સે બાઝ લોગ જીન્નો કે બાઝ અફરાદ કી પનાહ લેતે થે તો ઉન્હોને ઈન જીન્નો કે ઘમંડ વ સરકશી કો ઔર બળ્હા દિયા . ’ ’ ( સુરહ જીન , આયત નંબર : 6)
(5) અલ્લાહ તઆલાને ફરમાયા , “ બેશક શયતાન શરાબ ઔર જુવા કી રાહ સે તુમ્હારે દરમિયાન દુશ્મની ઔર બુગ્ઝ પૈદા કરના ચાહતા હૈ ઔર તુમ્હે અલ્લાહ કી યાદ ઔર નમાઝ સે રોક દેના ચાહતા હૈ તો ક્યા તુમ લોગ ( અબ ) બાઝ આ જાઓગે . ’ ’ ( સુરહ માઈદહ , આયત નંબર : 91) 
(6) અલ્લાહ તઆલાને ફ૨માયા , ‘ અય ઈમાનવાલો ! શયતાન કે નકશે કદમ પર ન ચલો ઔર જો શયતાન
કે નકશે કદમ પર ચલતા હે તો વહ બુરાઈ ઔર બેહયાઈ કા હી હુકમ દેતા હે . ’ ’ ( સુરહ નુર , આયત નંબર : ૨૧ ) 
   ઈસકે અલાવહ ભી કુર્આન મજીદ કી બહુત સારી આયાત ઈસ બારે મેં મવજુદ હે બલ્કિ જીન્નાત કે મુતઅલ્લિક એક મુકમ્મલ સુરત કુર્આન મજીદ મેં મૌજુદ હે . લફઝ ‘ ‘ જીન ’ ’ કુર્આન મજીદ મેં ૨૨ ( બાવીસ ) મરતબા આયા હે . લફઝ “ અલ જાન ’ ’ ૭ ( સાત ) મરતબા ઔર લફઝ “ શયતાન ’ ’ ૬૮ ( અડસઠ ) મરતબા ઔર લફઝ ‘ ‘ શયાતીન ’ ’ ૧૭ ( સત્તર ) મરતબા ઝિક્ર કિયા ગયા હૈ . જીસસે ઈસ મવઝુઅ કે મુતઅલ્લિક કુર્આની દલાઈલ કી કષરત કા અંદાઝા લગાયા જા સકતા હે

No comments:

Post a Comment