Hindu rashtr

[26/01 10:17 AM] aqisaiyed: معروف بھارتی مؤرخ گیا نیندر پانڈے نے شری ابھے کمار دوبے کی تالیف کردہ ہندی کتاب ۔سامپر دایکتا کے ستروت(فرقہ واریت کے مآخذ )1993میں شایع اپنے مضمون ۔ہم میں سے ہندو کون ہیں ۔میں لکھا ہے کہ’ہندو راشٹر‘اصطلاح کی تاریخ 1920کے دہے سے قبل کہیں نظر نہیں آتی ۔ اس اصطلاح کا اولین استعمال سوامی شردھا نند کی کتاب ۔ہندو سنگھٹن :سیویر آف دی ڈائینگ ریس(ہندو تنظیم
ایک قریب ا لمرگ نسل کی محافظ )1924میں ملتا ہے ۔ان سے قبل کے برہمن مصلحین بال گنگا دھر تلک اور سوامی دیا نند سرسوتی کی تحریریں بھی اس سے خالی ہیں ۔ ہاں اس کے بعد دامودر ونایک ساورکر اور ایم ایس گول والکر کی تحریروں میں یہ اصطلاح مزید وضاحتوں کے ساتھ نظر آتی ہے ۔ لفظ ہندو راشٹر کا یہ تصور کہ بھارت صرف ہندوؤں کا ملک ہے سب سے پہلے سوامی شردھا نند کی مذکورہ کتاب ہی میں نظر آتاہے ۔ ہم اس سے پہلے بھی لکھ چکے ہیں کہ لفظ ہندو ۔ ہندی ،سنسکرت یا پالی نہیں فارسی زبان کا لفظ ہے جس کے متعدد معانی میں سے ایک سیاہ،کالے رنگ والا بھی ہیں ۔خواجہ حافظ شیرازی کی ایک غزل کا مشہور مصرع ہے کہ :بخال ِ ہندووش بخشم سمر قند و بخارا را یعنی میں نے اس کے سیاہ تل پر سمر قند و بخا را بخش دیے۔سوامی شردھا نند کو اپنے پیشرو اور بعد میں آنے والے برہمن مفکرین اور مصلحین کی طرح یہ فکرستارہی تھی کہ جو کام مسلمانوں نے اپنے دور حکومت میں نہیں کیا تھا وہ انگریزوں نے اپنے ساٹھ ستر سال کے دور حکومت میں کر دکھایا تھا کہ شودروں اور اچھوتوں پر ہزاروں سال سے بند تعلیم کے دروازے انہوں نے کھول دیے تھے اور اس بیداری کا پہلا نتیجہ یہ ہواتھا کہ دلتوں نے برہمنی دھرم کی بیڑیوں کو توڑ کر اسلام اور عیسائیت کو قبول کرنا شروع کر دیا تھا ۔دلتوں میں بابا صاحب اَمبیڈکر ،جیوتی با پھولے اور راما سوامی پیریار وغیرہ مصلحین کے فروغ کا سہرا ،اَنگریزوں کی اِسی فراخدلی کے سر ہے! اِن برہمن مصلحین کی پریشانی کا سب سے بڑا سبب بابا صاحب امبیڈکر تھے جنہوں نے 13اکتوبر 1935کو یہ تاریخی اعلان کیا کہ’’میں ہندو دھرم میں پیدا ہوا تھا یہ میرے بس کی بات نہیں تھی لیکن میں ہندو رہتے ہوئے نہیں مروں گا ،یہ میرے بس کی بات ہے ۔ ۔پھر انہوں نے 31 مئی 1936کو بمبئی میں مہار دلت پریشد بلا کر اپنے دلت بھائیوں کو تفصیل سے یہ بتایا کہ انہیں کیوں اپنا مذہب تبدیل کرنا ہے ۔ انہوں نے یہ تقریر مراٹھی میں کی تھی لیکن اب ہندی اردو اور انگریزی سمیت متعدد زبانوں میں اس تاریخی تقریر کے ترجمے موجود ہیں ۔ انہوں نے کہا کہ ۔۔(دلتوں پر ہونے والے )یہ مظالم ایک سماج پر دوسرے سماج کے ذریعے ہونے والے مظالم اور نا انصافیوں کا معاملہ ہیںیہ صرف ایک انسان پر دوسرے انسان کے ذریعے ڈھائے جانے والے مظالم یا نا انصافیوں کا معاملہ نہیں ۔ یہ ایک طبقے پر دوسرے طبقے کی جانب سے ہونے والے ظلم ،زبردستی ،نا انصافی،استحصال اور استیصال کا سوال ہے ۔ دلتوں پر یہ ظلم ہندو دھرم کے نام نہاد اعلی ذات والے کرتے ہیں ۔ اس لیے نہیں کہ دلت ان کا کچھ بگاڑ رہے ہیں بلکہ اس لیے کہ دلتوں پر ظلم کرنا وہ اپنا مذہبی حق سمجھتے ہیں جو ان کے (منو اسمرتی جیسے ) دھرم گرنتھوں نے انہیں دے رکھا ہے ۔ دلتوں کو اگر اس ظلم سے نجات حاصل کرنی ہے تو اس کے لیے انہیں قوت حاصل کرنا ضروری ہے‘‘۔ بابا صاحب امبیڈکر نے اپنی اس مشہور تقریر میں کہا کہ’’ہندو دھرم ہمارے پوروجوں کا دھرم نہیں ان پر زبر دستی تھوپی گئی غلامی تھی۔ اِس غلامی سے نجات کے لیے ضروری قوت اُن کے پاس نہیں تھی لیکن آج ہمارے پاس وہ قوت ہے اب ہم غلامی کی ان زنجیروں کو توڑ سکتے ہیں لہذا اگر آپ کو انسانیت سے محبت ہے ،اگر آپ سماج میں برابری سے جینے کا حق چاہتے ہیں ،اگر آپ زندگی میں کامیابی اور آزادی چاہتے ہیں تواس کا واحد حل یہی ہے کہ آپ اپنا مذہب تبدیل کر لیجیے ‘‘۔
اس کے بعد بابا صاحب امبیڈکر نے اپنی تقریر میں عیسائیت ،اسلام اور سکھ مذاہب کا تفصیلی موازنہ پیش کیااور یہ ثابت کیا کہ صرف اسلام ہی ایک ایسا دین ہے جو دلتوں کو ان کے تمام انسانی حقوق واپس دلا سکتا ہے ۔ لیکن اس کے بعد کے بیس برسوں میں کیا کچھ ہوا اور ان پر کس کس طرح کے دباؤ پڑے اس کی اپنی ایک طویل تاریخ ہے ۔بالآ خر 14 اکتوبر 1956کو اپنے ہزاروں پیرووں کے ساتھ انہوں نے ہندو دھرم سے ناطہ توڑ کر بودھ دھرم اختیار کر لیا ۔حالانکہ اگر وہ مسلمان ہو گئے ہوتے اور تبدیلی مذہب میں انہوں نے اتنا زیادہ وقت نہ لیا ہوتا اور ملک کی آزادی سے قبل ہی اپنے تمام ماننے والوں کے ساتھ اسلام قبول کر لیا ہوتا تو اول تو اُن کے ساتھ ہزاروں نہیں ، لاکھوں بلکہ کروڑوں دلت مسلمان ہو گئے ہوتے اوردوسرے یہ کہ آج حالات یکسر مختلف ہوتے ‘‘ ۔ آج بھی مسلمانوں کے لیے کرنے کا سب سے بڑا کام یہی ہے کہ اپنی تمام انفرادی اور اجتماعی غلطیو ں کا اعتراف کرتے ہوئے ا
[26/01 10:23 AM] aqisaiyed: اللہ سے استغفار کریں اور باہمی نفاق و افتراق کو چھوڑ کر متحد ہو جائیں ،قرآنی حکم کے مطابق حصول قوت کریں کہ ۔عصا نہ ہو تو کلیمی ہے کار ِ بے بنیاد ! اور صرف اپنے لیے جینے کے بجائے تمام مستضعفین فی ا لا رض کے فلاح و بہبود کے لیے جئیں ،خود بھی سچ بولیں ، سچوں کے ساتھ رہیں اور موت کا خوف دل سے نکال دیں کہ سچے ہونے کا قرآنی معیار یہ ہے کہ وہ موت کی تمنا کرتے ہیں ،موت سے ڈرتے نہیں اگر ہم یہ سب کرتے ہیں تو اللہ کی مدد پھر ہمارے شامل حال ہو سکتی ہے ورنہ وہ غنی ہے، وہ جس سے چاہے اپنے کام لے سکتا ہے -دنیا کو تو بہر حال ظلم و دہشت کی انتہا تک پہنچ کرکامل انصاف اور دائمی امن کی طرف پلٹنا ہے ۔اور دنیا کے تمام جھوٹوں ،منافقوں خود غرضوں اور ظالموں کو بہت جلد معلوم ہو جانے والا ہے کہ انہوں نے کتنی بری کمائی کی ہے ۔و سیعلمو ا ا لذین ظلموا ای منقلب ینقلبون۔!
(بصیرت فیچرس)

Sirajudaulah


یہ صفحہ زیر نظر کیجیے
سراج الدولہ
اصل نام : مرزا محمد

لقب: سراج الدولہ نواب بنگال

والد کا نام : زین العابدین

والدہ کانام : آمینہ بیگم

تاریخ پیدائش:1733ء

تاریخ شہادت:2جولائی 1757ء

بیوی : لطف النساءبیگم

اولاد: ایک بیٹی ۔قدسیہ بیگم

خاندان: افشار

مرزا محمد سراج الدولہ المعروف نواب سراج الدولہ (1733ء تا 2 جولائی 1757ء) بنگال، بہار اور اڑیسہ کے آخری صحیح المعنی آزاد حکمران تھے۔ 1757ء میں ان کی شکست سے بنگال میں ایسٹ انڈیا کمپنی کے اقتدار کا سورج طلوع ہوا۔

ابتدائی حالات زندگیترميم

نواب سراج الدولہ کے والد زین الدین بہار کے حکمران تھے۔ جبکہ والدہ امینہ بیگم بنگال کے نواب علی وردی خان کی سب سے چھوٹی بیٹی تھیں۔ چونکہ نواب علی وردی خان کی کوئی نیرینہ اولاد نہیں تھی اس لیے شروع ہی سے خیال کیا جاتا تھا کہ مرشد آباد یعنی بنگال کے تخت کے وارث بھی نواب سراج الدولہ ہی ہوں گے۔ ان کی پرورش نواب علی وردی خان کے محلات میں ہوئی اور انہوں نے اوائلِ جوانی سے ہی جنگوں میں نواب علی وردی خان کے ہمراہ شرکت کی مثلاً 1746ء میں مہاراشٹر میں ہندؤوں کو شکستِ فاش دی۔ 1752ء میں نواب علی وردی خان نے سرکاری طور پر سراج الدولہ کو اپنا جانشین مقرر کر دیا۔ نواب ایک مذہبی آدمی تھا اور علی وردی خان کی طرح اس کا تعلق شیعہ مسلک سے تھا۔

حکمرانی

جنگ پلاسی

نواب کی شہادتترميم

نواب جنگ میں شکست کے بعد مرشد آباد اور بعد میں پٹنہ چلے گئے انہوں نے اپنی بیوی لطف النساء بیگم اور بیٹی کے ہمراہ بھیس بدل کر ایک خانقاہ“میر بعنہ شاہ“ میں روپوش تھے جہاں میر جعفر کے سپاہیوں نے انہیں گرفتار کر لیا۔ میر جعفر کے بیٹے میرمیران کے حکم پر محمد علی بیگ نے نواب کو نماز فجر کے بعد شہید کر دیا۔بعض روایات میں نواب کو نماز اور سجدہ کی حالت میں سرقلم کرکے سزائے موت دی گئی نواب کا مزار مرشد آباد کے ایک باغ “خوش باغ“ میں واقع ہے اگرچہ یہ مزار کی عمارت سادہ ہے مگر عوام کے آداب کامرکزہے ۔اس طرح ایک مسلمان نے مسلمان کے ساتھ غداری اور قتل کرکے غیر مسلموں یعنی انگریزوں کی حکومت کے قیام میں مدد کی۔

نمک حرام ڈیوڑھی

جس مقام پر نواب سراج الدولہ کو شہید کیاگیا یہ میر جعفر کی رہائش گاہ تھی جسے بعد میں عوام نے “نمک حرام ڈیوڑھی “ کانام دیا ۔غداروں نے نواب کی میت کو ہاتھی پر رکھ کر مرشدآباد کی گلیوں میں گھمایا تاکہ عوام کو یقین ہوجائے کہ نواب قتل ہوچکاہے اور نیانواب میر جعفر تخت نشین ہوگا ۔

جنگ کے بعدترميم

انگریزوں نے نواب کا خزانہ لوٹ لیا۔ انگریزوں نے مال تقسیم کیا۔ صرف کلائیو کے ہاتھ 53 لاکھ سے زیادہ رقم ہاتھ آئی۔ جوہرات کا تو کوئی حساب نہ تھا۔ میر جعفر کو ایک کٹھ پتلی حکمران کے طور پر رکھا گیا مگر عملاً انگریزوں کی حکمرانی تھی۔ تاریخ نے خود کو دہرایا اور بیسویں صدی میں اسکندر مرزا پاکستان کے صدر کی حیثیت سے امریکیوں کے مفادات کی ترجمانی کرتا رہا۔ انگریزوں نے ایسے حالات پیدا کیے جس سے میر جعفر کو بے دست و پا کر دیا اور بعد میں میر قاسم کو حکمران بنا دیا گیا جس کے بھی انگریزوں سے اختلافات ہو گئے۔ چنانچہ ان کے درمیان جنگ کے بعد پورے بنگال پر انگریز قابض ہو گئے اور یہ سلسلہ پورے ہندوستان پر غاصبانہ قبضہ کی صورت میں نکلا۔
: حکمرانیترميم

ان کا دورِ حکمرانی مختصر تھا۔ 1756ء میں علی وردی خان کے انتقال پر 23 سال کی عمر میں بنگال کے حکمران بنے۔ شروع سے ہی بنگال میں عیار برطانوی لوگوں سے ہشیار تھے جو بنگال میں تجارت کی آڑ میں اپنا اثر بڑھا رہے تھے۔ خصوصاً ایسٹ انڈیا کمپنی نے ان کے خلاف سازشیں تیار کی جو نواب کو معلوم ہو گئیں۔ اولاً انگریزوں نے نواب کی اجازت کے بغیر کلکتہ کے فورٹ ولیم (قلعہ ولیم) کی دیواریں پختہ اور مزید اونچی کیں جو معاہدوں کی صریح خلاف ورزی تھی۔ دوئم انگریزوں نے بنگال کے کچھ ایسے افسران کو پناہ دی جو ریاست کے خزانے میں خرد برد کے مجرم تھے۔ سوم انگریز خود بنگال کی کسٹم ڈیوٹی میں چوری کے مرتکب تھے۔ ان وجوہات کی بنا پر نواب اور انگریزوں میں مخالفت کی شدید فضا پیدا ہو گئی۔ جب رنگے ہاتھوں ٹیکس اور کسٹم کی چوری پکڑی گئی اور انگریزوں معاہدوں کے خلاف کلکتہ میں اپنی فوجی قوت بڑھانا شروع کی تو نواب سراج الدولہ نے جون 1756ء میں کلکتہ میں انگریزوں کے خلاف کاروائی کرتے ہوئے متعدد انگریزوں کو قانون کی خلاف ورزی کی وجہ سے قید کر لیا۔ نواب سراج الدولہ کے مخالفین سے انگریزوں نے رابطہ کیا۔ ان مخالفین میں گھسیٹی بیگم (سراج الدولہ کی خالہ)، میر جعفر المشہور غدارِ بنگال اور شوکت جنگ (سراج الدولہ کا رشتہ دار) شامل تھے۔ میر جعفر نواب سراج الدولہ کی فوج میں ایک سردار تھا۔ نہائت بد فطرت آدمی تھا۔ نواب سراج الدولہ سے غداری کر کے ان کی شکست اور انگریزوں کی جیت کا راستہ ہموار کیا جس کے بعد بنگال پر انگریزوں کا عملاً قبضہ ہو گیا۔ پاکستان کےپہلے صدر اسکندر مرزا اس کی نسل سے تھے۔ سازش سے واقف ہونے کے بعد نواب سراج الدولہ نے گھسیٹی بیگم کی جائیداد ضبط کی اور میر جعفر کو اس کے حکومتی عہدہ سے تبدیل کر دیا۔ میر جعفر اگرچہ ریاستی معاملات سے متعلق رہا مگر اس نے انگریزوں سے ساز باز کر لی اور جنگ پلاسی میں نواب سے غداری کرتے ہوئے نواب کی شکست کا باعث بنا۔ انگریزوں نے میر جعفر کو اقتدار کا لالچ دیا تھا۔
[ جنگ کے بعدترميم

انگریزوں نے نواب کا خزانہ لوٹ لیا۔ انگریزوں نے مال تقسیم کیا۔ صرف کلائیو کے ہاتھ 53 لاکھ سے زیادہ رقم ہاتھ آئی۔ جوہرات کا تو کوئی حساب نہ تھا۔ میر جعفر کو ایک کٹھ پتلی حکمران کے طور پر رکھا گیا مگر عملاً انگریزوں کی حکمرانی تھی۔ تاریخ نے خود کو دہرایا اور بیسویں صدی میں اسکندر مرزا پاکستان کے صدر کی حیثیت سے امریکیوں کے مفادات کی ترجمانی کرتا رہا۔ انگریزوں نے ایسے حالات پیدا کیے جس سے میر جعفر کو بے دست و پا کر دیا اور بعد میں میر قاسم کو حکمران بنا دیا گیا جس کے بھی انگریزوں سے اختلافات ہو گئے۔ چنانچہ ان کے درمیان جنگ کے بعد پورے بنگال پر انگریز قابض ہو گئے اور یہ سلسلہ پورے ہندوستان پر غاصبانہ قبضہ کی صورت میں نکلا۔

Hindustan ki azadi


Hindustan ki azadi Tarikh ka ek ahm baab he.
Ahm isliye kiyo k is azadi ko pane k liye lakho hindustaniyo ne apni jano ki qurbani di.
Aur apne sro ki qimat pr angrezo ki 90 saala zalimana
hukumat ko ukhad pheka.
Tehriq e jung azadi me hindu aur muslman baraber k shreeq the.
lekin afsos aaj history me sirf 2 ya 3 muslmano k naam milte hen.
ye sazish us sangh pariwar ki he jo hindustan me muslmano ko dekhna ni chahti.
isi sazish k tahet unhone history ko apne hisaab se badlna shuru kiya.
Aur muslim hukmrano ki kirdar kashi shuru kr di.
Hinduo ko mazloom aur muslmano ko zalim dikhaya gya.
yahan tak k jung azadi me shrik muslmano ka naam bhi hata diya gya.
iska natija ye hua k muslim generation jo 1947 k baad 50 saal piche chali gyi thi, ehsas kamtari ka shikar ho gyi
aur apne aap ko dusre darje
ka nagrik samjhne lage.
wahin dusri aur hinduo
ki nai pidi apne dilo me proud aur muslims k liye nafrat lekar jawan hui jiska nateeje me 1947 k baad hindustan me ek k
baad ek anti muslim riots hone lage.
Aur muslim apni traqi chorkar defensive mode me aa gye.
Hame pakistani samja jata he main kehna chahta hun unlogo se jo hme paki kehte hen are hm to us waqt bhi pakistan nhi gye jb mout hmare gale me jhool rhi thi.
hmare buzrgo ne socha k asli
sarzmin to hmari hindustan hi he.
is watan ki mitti me hmare buzrgo ka khoon mila he.
ager muslman hindustan se chale gye to hmesha muslim ko gaddar samjha jaiga.
hindustan me islam khtre me pad jaiga.
jama masjid ki minaren hamesha azaan ke liye pukarengi.
Taj mehal ka vajood mit jaiga jo k hmare buzrgo ki shaan he.
Isi soch k hamil logo me se ek Ulema e Deoband bhi the.
Par afsos aaj hindu bhi samjhte hen k madarso me dehshatgard tayyar hote hen.
Wo kaise hmare buzrgo ki qurbaniyan bhool jate hen.
aur sirf ek gaane ko Deshbakhti ka Touchstone
samjte hen.
Madrso me dehshatgard nhi balki sachche insanprast aur watanprast tayyar hote hen.
mere bhio ye hmara farz he k hum unlogo tak jung e azadi me shamil muslimo ki sachchi pahuchye jo isse bekhabar hen.
isi baat ko dhyaan me rakhte hue main apke samne un hastiyo k naam paish kr raha hun jinhone tehriq e jung e
azadi me sarkarda kirdaar ada kiya:-
1. Angrezo k khilaaf uthne wali pehliawaaz
NAWAB SIRAJUDDOULA
2.Mechanical Engg. Sher e maysoor TIPU SULTAN
3.Hazrat shah waliullah muhddis dehlwi
4.Hazrat shah Abdul Aziz muhddis dehlwi
5.Hazrat syed ahmed shaheed
6.Hazrat moulana vilayet ali sadiqpuri
7.Abu zafar sirajuddin muhammed bahadur shah
zafar
8.Allama Fazle haq kherabadi
9.Shehzada firoz shah
10.Molvi muhammed Baqir shaheed
11.Baigam hazrat mehal
12.Moulana ahmedullah shah
13.Nwab khan bahadur khan
14.Azizan bai
15.Molvi liyaqat ali allahabadi
16.Hazrat haji imdadullah muhajir maki
17.Hazrat moulana muhammed qasim nanotwi
18.Hazrat moulana rehmatullah kairanwi
19.Shekhul hind hazrat moulana mehmud hasan
20.Hazrat moulana ubaidullah sindhi
21.Hazrat moulana rasheed ahmed gangohi
22.Hazrat moulana anwer shah kashmiri
23.Moulana barkatullah bhopali
24.Hazrat moulana kifayetullah
25.Subhanul hind moulana ahmed saeed dehlwi
26.Hazrat moulana hussain ahmed madni
27.Syedul ahrar moulana muhammed ali Joher
28.Moulana hasrat mohani
29.Molana arif hiswi
30.Moulana abul kalam azad
31.Hazrat moulana habiburrehman ludhyanwi
32.Dr. saifuddin kachlu
33.Masihul mulk hakim ajmal khan
34.Moulana mazharul haq
35.Moulana zafar ali khan
36.Allama inayetullah khan mashriqi
37.Dr. mukhtar ahmed ansari
38.General Shahnwaz khan
39.Hazrat moulana syed muhammed miyan
40.Moulana muhammed hifzurrehman syoharwi
41.Hazrat moulana Abdul Bari firangimahli
42.Khan abdul Gaffar khan
43.Mufti atiqurrehman usmani
44.Dr.syed mehmud
45.Khan abdusSamad khan achakzai
46.Rafi ahmed qidwai
47.Yusuf mehar ali
48.Ashfaq ullah khan
49.Barister asif ali
50.Hazrat moulana ataullah shah bukhari
51.Abdul Qayyum ansari
In hastiyo k alawah aur bhi lakho muslmano ne
jung e azadi me apna khoon bahaya
🇮🇳🇮🇳🇮🇳🇮🇳🇮🇳 MAKTABA AL FURQAN SAMI GUJARAT 9998561553 🇮🇳🇮🇳🇮🇳🇮🇳🇮🇳🇮🇳🇮🇳

ALLAH ARSH PAR HAI (HADEES E RASOOL SAW SE DALEEL) PART 2

ALLAH ARSH PAR HAI (HADEES E RASOOL SAW SE DALEEL) PART 2

Bismillahirrahmanirraheem

Zikr Shuda Ayaat E Mubaraka K Baad Ab Insha Allah Ahadees E Sharifa Zikr Karta Hu Aeiye Dekhte Hai K Allah K Rasool SAW Ne Allah Ki Is Sifate Uloo Yani Tamaam Tar Makhlooq Se Juda Aur Buland Hone K Bare Mai Kya Farmaya Hai:

1. Muaviya Ibne Hakeemus Sulmi RA Farmate Hai Mere Paas Ek Baandi Hai Jo Uhad (Pahaad) K Saamne Aur Ird Gird Meri Bakriya Charaya Karti Thi Ek Din Mene Dekha K Uski (Nigrani Mai Meri) Jo Bakriya Thi Un Mai Se Ek Ko Bediya Le Gaya, Mai Aadam Ki Aulad Mai Se Ek Aadmi Hu Jis Tarha Baaki Aadmi Gamgeen Hote Hai Mai Bhi Usi Tarha Gamgeen Hota Hu, Lekin Mene (Is Gam Mai) Use Ek Thappad Maar Diya, To Mai Rasool Allah SAW K Paas Aya Kyunki Use Thappad Maarna Mere Liye (Dil Par) Bada (Boojh) Ban Gya Tha, Mene Arz Kiya "Ae Allah K Rasool SAW Kya Mai Use Azaad Kar Du?To Rasool Allah SAW Ne Irshad Farmaya: Us Baandi Ko Mere Paas Lao, To Mai Us Baandi Ko Le Kar Phir Dobara Hazir Hua To Rasool Allah SAW Ne Us Se Daryaft Farmaya Allah Kaha Hai? Us Baandi Ne Jawaban Arz Kiya "Aasmano Par", Phir Daryaft Farmaya "Mai Kon Hu?", Us Baandi Ne Jawaban Arz Kiya "Aap Allah K Rasool Hai" To Rasool Allah SAW Ne Mujhe Huqm Farmaya Ise Azaad Kar Do Ye Emaan Wali Hai. (Sahih Muslim Kitabul Masajid Hadees No. 537)

2. Abu Huraira RA Se Riwayat Hai K Rasool Allah SAW Ne Farmaya: Jab Raat Ka Akhiri Teesra Pehar Hota Hai To Hamara Rabb Allah Tabark Wa Ta'ala Har Raat Mai Dunya K Aasman Ki Taraf Utarta Hai Aur Farmata Hai "Kon Hai Jo (Is Waqt) Mujh Se Dua Kare K Mai Uski Dua Kabool Karu, Kon Hai Jo (Is Waqt) Mujhse Koi Sawal Kare K Mai Uska Sawaal Pura Karu, Kon Hai Jo (Is Waqt) Mujhse Magfirat Talab Kare K Mai Uski Magfirat Karu". (Sahih Bukhari Kitabut Tahajjud, Sahih Muslim Kitabus Salaatul Musafireen Hadees No. 758)

3. Abu Huraira RA Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Farmaya: Raat K Farishte Aur Din K Farishte Tum Loogo Mai Ek Dusre K Pichey Aatey Hai Aur Namaz E Asr Aur Namaz E Fajr K Waqt Ikatthey Ho Jate Hai (Yani Farishto Ka Ek Garoh Fajr K Waqt Ata Hai Aur Asr Tak Rehta Hai, Ye Din K Farishte Hai Aur Dusra Garoh Asr K Waqt Ata Hai Aur Fajr Tak Rehta Hai Ye Raat K Farishte Hai) Phir Wo Farishte Jinhone Tumhare Darmiyan Raat Guzari Hoti Hai (Yani Asr K Waqt Aane Wale Farishte) Uper (Allah Ki Taraf) Chadhte Hai To (Waha) Unka Rabb Unse Puchta Hai, Jabke Wo Bando K Baare Mai Farishto Se Jayada Janta Hai, Tumne Mere Bando Ko Kis Haal Mai Choda? To Farishte Kehte Hai Jab Humne Unhe Choda To Wo Loog Namaz Padh Rahe They Aur Jab Hum Unke Paas Gaye To Wo Namaz Padh Rahe They. (Sahih Muslim Kitabul Masajid Hadees No. 632, Sahih Bukhari Hadees No. 555, Sahih Ibne Khuzaima Hadees No. 321, Sahih Ibne Hibban Hadees No. 1736, Muatta Imam Malik Hadees No. 416, Musnad Ahmad, Sunan Nasai Kitabus Salaat Hadees No. 489)
4. Abu Huraira RA Se Hi Riwayat Hai K Rasool Allah SAW Ne Irshaad Farmaya: Beshaq Allah K Kuch Aese Farishte Hai Jo (Zameen Mai) Chalte Phirte Hi Rehte Hai, Aur (Allah K) Zikr Ki Majliso Ki Talaash Mai Rehte Hai, Jab Wo Koi Aesi Majlis Paate Hai Jis Mai (Allah Ka) Zikr Ho Raha Ho To Wo Zikr Karne Walo K Sath Baith Jate Hai Aur Ek Dusre Ko Apne Paro Se Dhanp Lete Hai, Yaha Tak K Unke Aur Dunya Wale Aasman K Saari Jagah Mai Wo Farishte Phir Jate Hai, Aur Phir Jab Alag Hote Hai To Aasman Ki Taraf Chadhte Aur Buland Hote Hai, Rasool Allah SAW Ne Mazeed Farmaya: To (Waha) Allah Farishto Se Puchta Hai K Tum Sab Kaha Se Aye Ho? Jabke Allah Farishto K Bare Mai Khud Unse Jayada Janta Hai, To Farishte Jawaban Arz Karte Hai, Hum Aapke Un Bando K Paas Se Aye Hai Jo Zameen Mai Aap Ki Pakizagi, Aapki Ki Badhai, Aur Aapki Wahdaniyat Aur Aap Ki Tareef Bayan Karte Hai, Aur Aap Se Sawaal Karte Hai. (Sahih Muslim Kitab Zikr Wa Dua Hadees No. 7015)

5. Abu Saeed Khudri RA Yaman Se Layi Jane Wali Zakat Ki Takseem Ka Ek Waqiya Bayan Karte Hue Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Farmaya: Kya Tum Loog Mujhe Amanatdaar Nhi Jaante Jabke Mai Uski Taraf Se Amanatdaar Hu Jo Aasman Par Hai, Aur Mujhe Subah Wa Shaam Se Khabar Aati Hai. (Sahih Bukhari Kitabul Magazi Hadees No. 4351, Sahih Muslim Kitabuz Zakaat Hadees No. 2500)

6. Abu Huraia RA Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Irshaad Farmaya: Jisne Paak (Halaal) Kamayi Se Khajoor K Barabar Bhi Sadqa Kiya Aur (Yaad Rakho K) Allah Ki Taraf Pakeeza (Cheez) K Elawa Aur Kuch Nahi Chadhta To Allah Us Sadqa Ko Apne Sidhey Hath Mai Qabool Farmata Hai Aur Us Sadqa Ko Sadqa Karne Wale K Liye Badhata Hai Yaha Tak Wo Pahaad K Barabar Ho Jata Hai. (Sahih Bukhari Kitabut Tauheed Hadees No. 7430)

7. Abu Huraira RA Se Hi Riwayat Hai K Rasool Allah SAW Ne Irshaad Farmaya: Uski Kasam Jis K Haath Mai Meri Jaan Hai Jab Koi Khawind Apni Beewi Ko Apne Bistar Par Bulaye Aur Wo Beewi Inkaar Kare To Wo Jo Aasman Par Hai Us Aurat Se Us Waqt Tak Naraaz Rehta Hai Jab Tak Us Aurat Ka Khawind Us Se Raazi Nhi Hota. (Sahih Muslim Kitabul Nikah Hadees No. 1436)

8. Abdullah Bin Umar Wa Bin Aaas Raziallahu Anhuma Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Farmaya: Reham Karne Walo Par Rehmaan Reham Karta Hai, Tum Us Par Reham Karo Jo Zameen Par Hai, Tum Par Wo Reham Karega Jo Aasman Par Hai. (Sunan Tirmizi Hadees No. 1924, Sunan Abu Dawood Kitabul Adab Hadees No. 4931, Musannaf Ibne Abi Shaiba Kitabul Adab Hadees No. 925)

9. Abu Huraia RA Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Irshaad Farmaya: Jab Allah Takhleeq Mukammal Kar Chuka To Usne Kitab Mai Likha K Mere Rehmat Mere Gussey Par Galib Hogi Wo Kitab Allah K Paas Hai Arsh K Uper. (Sahih Bukhari Kitabul Bad Ul Khalk Hadees No. 3194, Sahih Muslim Kitabut Tauba Hadees No. 2751)

Allah K Rasool Allah SAW Saaf Bata Rahe Hai K Allah Arsh K Uper Hai, Har Jagah Nhi, Aaiye Dekhte Hai K Arsh Kaha Hai, Kahi Aesa To Nhi K Arsh Yahi Kahi Ho Aur Allah Bhi???

10. Abu Huraia RA Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Irshaad Farmaya: Jo Allah Aur Uske Rasool Par Emaan Laya Aur Namaz Ada Karta Raha Aur Ramzan K Rooze Rakhta Raha To Allah Par (Uska) Ye Haqq Hai K Allah Use Jannat Mai Dakhil Kare Khawah Usne Allah Ki Raah Mai Jihaad Kiya Ho Ya Apni Basti Mai Hi Zindagi Guzari Ho To Sahaba RA Ne Kaha: Ae Allah K Rasool Allah SAW Kya Hum Loogo Ko Ye Khushkhabri Suna De? To Rasool Allah SAW Ne Farmaya: Allah Ne Allah Ki Raah Mai Jihaad Karne Walo K Liye Jannat Mai Ek Soo Darjaat Bana Rakhey Hai, Har 2 Darjaat K Darmiyaan Itna Fasila Hai Jitna Zameen Aur Aasman K Darmiyan Hai, Lihaza Jab Tum Allah Se Sawaal Karo To Firdoos Mango Kyunki Wo Jannat Ka Darmiyani Aur Sab Se Buland Muqaam Hai, Mai Samajhta Hu K Us K Uper Rehman Ka Arsh Hai Jis Mai Se Jannat K Darya Phoot Te Hai. (Sahih Bukhari Kitabul Jihaad Hadees No. 2790)

11. Jareer RA Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Farmaya: Jo Un Par Reham Nahi Karta Jo Zameen Par Hai Us Par Wo Reham Nhi Karta Jo Aasman Par Hai. (Tabraani Hadees No. 2494, Tagzibut Tahzeeb Hadees No. 3411, Sahih Tagzibut Tahzeeb Hadees No. 2255)

12. Salman Faarsi RA Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Farmaya: Tumhara Rabb Bahut Haya Karne Wala Aur Buzurgi Wala Hai, Jab Uska Koi Banda Uski Taraf Apne Dono Haath Buland Karta Hai To Allah Uski Baat Se Haya Karta Hai K Us Bande K Haatho Ko Khali Na Moodey. (Sunan Abu Dawood Hadees No. 1485, Sunan Tirmizi Hadees No. 3556)

Jab Banda Apne Haath Uthata Hai To Uske Haath Aasman Ki Taraf Hote Hai, Agar Allah Har Jagah Mojood Hai To Aagey Pichey Daaye Baaye Kisi Bhi Taraf Haath Phela Kar Dua Karli Jaani Chahiye, Aasman Ki Taraf Uper Ki Taraf Haath Kyu Uthaaye Jaate Hai???

13. Abdullah Ibne Umar RA Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Farmaya: Mazloom Ki Baddua Se Daro Kyunki Wo Chingari Ki Tarha Aasman Ki Taraf Chadhti Hai. (Mustadrak E Hakim Hadees No. 81 Is Hadees Ko Imam Hakim Ne Kaha Hai K Ye Muslim Ki Shart Par Sahih Hai)

14. Nawaas Bin Sa'maan Kalbi RA Fitna E Dajjal K Aur Yajooj Majooj K Nikalne Aur Qatal Ki Khabro Par Mushtamil Ek Lambi Hadees Bayan Karte Hue Kehte Hai K Rasool Allah SAW Ne Farmaya: Phir Yajooj Majooj Chal Padege Aur Khamr Naami Pahaad K Paas Ja Pahunchege, Aur Ye Pahaad Baitul Muqaddas Wala Pahaad Hai

#ImranKhanSalafi
#IslamicLeaks

ALLAH ARSH PAR HAI (AQWAAL E SAHABA RA SE DALEEL) PART

ALLAH ARSH PAR HAI (AQWAAL E SAHABA RA SE DALEEL) PART 3

ALLAH ARSH PAR HAI (AQWAAL E SAHABA RA SE DALEEL) PART 3

Bismillahirrahmanirraheem

Quran Aur Ahadees E Rasool Sallallahu Alaihi Wa Sallam K Baad Hum Aqwaal E Sahaba Razi Allahu Anhum Ajmaeen Ki Taraf Aatey Hai

1. Abdullah Ibne Umar RA Kehte Hai "Rasool Allah SAW Ki Wafaat K Baad Rasool Allah SAW K Pehle Bila Fazl Khalifa Amirul Momineen Abu Bakr RA Allah K Rasool Allah SAW K Hujre Mai Aye Aur Jhuk Kar Aap Rasool Allah SAW Ki Maiyyat E Mubarak Ko Peshani Par Boosa Diya Aur Farmaya: Aap Par Mere Maa Baap Qurbaan Ho Aap Zindagi Mai Bhi Pakeeza They Aur Mar Kar Bhi Pakeeza Hai Aur Phir Bahar Tashreef Laye Aur Sahaba RA Se Khitab Farmate Hue Irshad Farmaya:

Ae Loogo Agar To Muhammad SAW Tumhare Mabood They Jin Ki Tum Ibadat Karte They To Phir Jaan Lo K Tumhare (Wo) Mabood Muhammad SAW Foout Ho Gye Hai, Aur Agar Tum Loogo Ka Mabood Wo Hai Jo Aasmano Par Hai To Phir Tumhara Mabood Nhi Mara".

(Imam Bukhari Ki Tarikhul Kabeer Hadees No. 623, Musannaf Ibne Abi Shaiba Hadees No. 37021, Imam Zahabi Aur Imam Sakhawi Ne Ise Sahih Kaha Hai)

2. Kaeis Rh Kehte Hai "Jab Amirul Momineen Hazrat E Umar RA Shaam Gaye To Apni Oothni (Camel) Par Sawar They, Loogo Ne Usne Kaha Agar Aap Ghode Par Sawar Hote To Accha Tha Kyunki Aap Se Milne K Liye Bade Bade Loog Aye Hai To Hazrat E Umar RA Ne Farmaya: Kya Mai Tum Loogo Ko Yaha Se Dikhai Nhi De Raha, Balke Fesley To Waha Se Hote Hai Aur Ye Kehte Hue Apni Ungli Se Aasman Ki Taraf Ishara Kiya".

(Musannaf Ibne Abi Shaiba Hadees No. 33844 Aur 34443 Al Albani Ne Kaha Is Ki Sanad Bukhari Aur Muslim Ki Shara'it K Mutabik Sahih Hai)

3. Hafiz Qaazi Abu Ahmad Bin Ahmad Isaal Al Subhaani Rh Ne Riwayat Ki K Abdullah Ibne Mas'ood RA Ne Kaha: Allah Paak Hai Aur Khalis Taareef Allah Hi K Liye Hai Aur Allah Sabse Bada Hai, To In Alfaaz Ko Lekar Ek Farishta Allah Azz Wa Jal Ki Taraf Chadhta Hai, Aur Jin Jin Farishto K Paas Se Wo Farishta Guzarta Hai Wo Farishte Ye Alfaaz Kehne Wale K Liye Magfirat Ki Dua Karte Hai Yaha Tak K In Alfaaz Se Rehman Ka Chehra Khush Ho Jata Hai. (Imam Shamsuddeen Zahabi Ne "Al Aluwul Alil Gaffar" Mai Kaha K Is Riwayat Ki Sanad Sahih Hai)
4. Imam Usman Bin Saeed Daarmi "Al Radd Alal Jahmiyah" Mai Sahih Sanad K Saath Abdullah Bin Mas'ood RA Ka Ye Qaul Nakal Kiya: Kabhi Kisi Bande Ko Tijarat Wa Haqoomat Ki Khawahish Hoti Hai Aur Jab Wo Kaam Uske Liye Asaan Hone Lage To Allah Ta'ala Uski Taraf Saato Aasmano K Uper Se Dekhta Hai Aur Farishto Se Kehta Hai: In Kaamo Ko Is Bande Se Door Kardo Agar Ye Kaam Mene Is K Liye Muhaiyya Kar Diye To Ye Kaam Ise Jahannam Mai Dakhil Karne Ka Sabab Ban Jayenge. (Imam Ibne Qayyim Rh Ne Bhi Al Jayoosh Al Islamiya Mai Is Riwayat Ki Sanad Ko Durust Karaar Diya)

5. Ibne Abi Mulaika Rh Se Riwayat Hai K Emaan Walo Ki Walida Mohtarma, Rasool Allah SAW Ki Pakeeza Aur Mehbooba Begam Hazrat E Aisha RA Ki Maut Ki Beemari K Waqt Abdullah Ibne Abbas RA Ne Unke Paas Aaney Ki Ijazat Talab Ki To Ummul Momineen Aisha RA Ne Farmaya "Mujhe Us Se Koi Kaam Nhi" To Abdur Rahman Bin Abu Bakr RA (Ummmul Momineen Aisha RA K Bade Bhai) Ne Kaha Ammi Jaan Ibne Abbas Aapke Neek Baito Mai Se Hai Aur Aap Ki Iyaadat K Liye Aya Hai, To Hazrat E Aisha RA Ne Abdullah Ibne Abbas RA Ko Aney Ki Ijazat Di, Abdullah Ibne Abbas RA Ne Aaney K Baad Aisha RA Ki Mijaaz Pursi Ki Aur Unki Hoosla Afzayi Karte Hue Kaha: Aur Aap (To Wo Hai Jis) Ki Pakeezagi (Ki Gawahi) Allah Ne 7 Aasmano K Uper Se Nazil Ki Jise Jibraeel AS Le Kar Aye. (Mustadrak E Hakim Hadees No. 6726, Musnad Ahmad Hadees No. 2496 Is Hadees Ko Imam Hakim Aur Imam Zahbi Ne Sahih Kaha)

6. Anas RA Ka Kehna Hai K (Emaan Walo Ki Walida Mohtarma) Zainab (Binte Jahash RA) Rasool Allah SAW Ki Dusri Begam Fakhr K Sath Kaha Karti Thi: Tum Loogo Ko Tumhare Khandaan Walo Ne Biyaha Hai Aur Meri Shadi Allah Ne 7 Aasmano K Uper Se Ki
Dusri Riwayat Mai Hai K Farmaya Karti Thi: Allah Ta'ala Ne Mera Nikah Aasman Par Kiya. (Sahih Bukhari Kitabut Tauheed Hadees No. 7420 Aur 7421)

Sahaba Razi Allahu Anhum Ajmaeen K Aqwaal Se Bhi Yahi Sabit Hua K Allah Arh Par Hai

Sahaba Razi Allahu Anhum Ajmaeen K Aqwaal E Mubaraka K Baad Ab Insha Allah Tabayi Aur Taba Tabayi Rahimahullah K Aqwaal Se Paish Karunga, Aur Inka Agaaz Ummat K 4 Bade Maroof Aur Marooj Mazahib K Imamo Rahimahullah Se Shuru Karunga

To Be Continued......

#Imrankhansalafi
#Islamicleaks

ALLAH ARSH PAR HAI (AQWAAL E AAIMMAN (CHAARO IMAMO) SE DALE EL

ALLAH ARSH PAR HAI (AQWAAL E AA'IMMA (CHAARO IMAMO) SE DALEEL) PART 4




ALLAH ARSH PAR HAI (AQWAAL E AA'IMMA (CHAARO IMAMO) SE DALEEL) PART 4

Bismillahirrahmanirraheem

Tabayi Aur Taba Tabayi Rahimahullah K Aqwaal Mai Sab Se Pehle Ummat K Chaar Bade Sahib E Mazhab Imamo Rahimahulla K Aqwaal Paish Kar Raha Hu, Khayal Rahe K Ye Aqwaal In Charo Bade Imamo Rh K Zamene Ki Tarteeb K Mutabik Hai, Kisi Ka Zikr Pehle Ya Kisi Ka Baad Mai Hone Se Uski Darja Bandi Maksood Nahi.

1. IMAM NOMAAN BIN SAABIT ABU HANIFA RAHIMAHULLAH TAREEKH E WAFAAT 150 HIJRI

Abu Ismaeel Ansari Apni Kitab "AL FAROOQ" Mai Abu Mutiul Hakam Bin Abdullah Balkhi Hanfi Jinhone Fiqh E Hanfi Ki Motabar Tareen Kitab "FIQHUL AKBAR" Likhi, Jise Galt Aam Toor Par Imam Abu Hanifa Rh Se Mansoob Kiya Jata Hai, In Abu Mutee K Bare Mai Likha K Unhone Imam Abu Hanifa Rh Se Pucha:

"Jo Ye Kahe K Mai Nhi Janta K Mera Rabb Zameen Par Hai Ya Aasman Par To Aesa Kehne Wale K Baare Mai Kya Huqm Hai?",

To Imam Abu Hanifa Rh Ne Farmaya:

To Usne Kufr Kiya Kyunki Allah Kehta Hai Rehman Arsh Par Qayam Hua Aur Uska Arsh Saato Aasmano K Uper Hai, Mene Phir Pucha "

Agar Wo Ye Kahe K Mai Nhi Janta K Allah Ka Arsh Aasman Par Ya Zameen Par Hai (To Phir Uska Kya Huqm Hai)?",

To Imam Abu Hanifa Rh Ne Farmaya:

Aesa Kehne Wala Kafir Hai Kyunki Usne Is Baat Se Inkaar Kiya K Allah Ka Arsh Aasmano K Uper Hai Aur Jo Is Baat Se Inkaar Kare Wo Kafir Hai.

(Mukhtasar Alawul Alliyil Gaffar Rakam 118, Safa No. 136 Mualiff Imam Shamsuddin Zahabi Rh Nashir Maktaba Islamiya Bairoot Labnaan Dusri Isha'at, Sharah Aqeedatut Tahaviya Safa No. 288 Nashir Maktaba Islamiya, Bairoot Labnaan 9vi Isha'at)

Imam Abu Hanifa Rh Ka Zikr Aya Hai To Pehle Unse Mansoob Fiqh K Imamo Ki Baat Nakal Karta Chalu,
1.1. IMAM ABU JAFAR AHMAD BIN MUHAMMAD TAHAVI HANFI RAHIMAHULLAH TAREEKH E WAFAAT 321 HIJRI

Apni Mashoor Kitab "AQIDATUT TAHAVIYA" Mai Kehte Hai: Allah Arsh Aur Uske Alawa Bhi Har Ek Cheez Gani Hai Aur Har Cheez Uske Ahaatey Mai Hai Aur Wo Har Cheez Se Uper Hai Aur Uski Makhlook Uska Ahaata Karne Se Kaasir Hai.

1.2. IMAM SADARUDDIN MUHAMMAD BIN ALAUDEEN RAHIMAHULLAH TAREEKH E WAFAAT 792 HIJRI

Jo Ibne Abil'az Hanfi K Naam Se Mashoor Hai Is “AQIDATUT TAHAVIYA” Ki Sharah Mai Imam Tahavi Rh Ki Is Mandarja Bala Baat Ki Sharah Mai Likhte Hai K: Ye Baat Puri Tarha Se Saabit Hai K Allah Ki Zaat Makhlook Se Mili Hui Nhi (Balke Alag Aur Juda Hai) Aur Na Allah Ne Makhlokaat Ko Apne Andar Banaya Hai (Yani Allah Ka Har Cheez Par Muheet Hone Ka Ye Matlab Nhi K Makhlokaat Uske Andar Hai Balke Wo Muheez Hai Apne Ilm K Zariye, Iske Dala’il Abhi Ayenge Insha Allah)

Phir Uske Baad Allah Ta'ala K Apni Makhlook Se Juda, Buland Aur Uper Hone K Dalail Mai Warid Hone Wali Nasoos K Baare Mai Bayan Karte Hai K Ye Nasoos Takreeban 20 Iksaam Mai Hai, Aur Phir Inhi Iksaam Ko Bayan Karte Hue 16 Kisam (16 No.) K Bayan Mai Likha: Fir'oon Ne Kaha Ae Haaman Mere Liye Imarat Banao Takey Mai Raasto Tak Pahunch Saku, Aasman K Raasto Tak (Aur Unke Zariye Uper Jakar) Musa AS K Mabood Ko Jhaank Kar Dekh Lu Aur Beshaq Mai Ise (Yani Musa As Ko) Jhoota Samjhta Hu. (Surah Momin Surah No. 40 Ayat No. 36 Aur 37) Hawala (Sharah Aqidatut Tahaviya Safa No. 287 Nashir Maktaba Islamiya, Bairoot, Labnaan 9vi Isha'at)

2. IMAM MALIK IBNE ANAS RAHIMAHULLAH TAREEKH E WAFAAT 179 HIJRI

Mahdi Bin Jafar Bin Abudllah Kehte Hai K Imam Malik Ibne Anas Rh K Paas Ek Aadmi Aya Aur Usne Kaha: Ae Abu Abdullah Rahman Arsh Par Qayam Hua Kese Qayam Hua?
Is Sawal Par Imam Malik Rh Itne Gussey Mai Aye K Mene Unhe Kabhi Itne Gusse Mai Nhi Dekha K Gusse Ki Shiddat Se Imam Sahab Paseena Paseena Ho Gye, Aur Imam Rh Bilkul Khamosh Ho Gye, Loog Intezaar Karne Lage K Ab Imam Sahab Kya Kahenge

Kaafi Dair K Baad Imam Malik Rh Ne Farmaya: Allah Ka Arsh Par Qayam Hona (Yani Istawaa Farmana) Anjaani Khabar Nhi, Aur (Allah K Istawaa Farmane Ki) Kefiyat Aqal Mai Aane Wali Nhi (Kyunki Uski Hamare Paas Us Kefiyat K Baare Mai Koi Khabar Nhi Na Allah Ki Taraf Se Aur Na Hi Us K Rasool SAW Ki Taraf Se) Aur Is Par Emaan Lana Farz Hai, Aur Is Kefiyat K Baare Mai Sawaal Karna Bida'at Hai, Aur Mujhe Ye Andesha Hai K Tum Gumrah Ho. Phir Imam Malik Rh Ne Us Aadmi Ko Masjid E Nabwi Se Nikaal Dene Ka Huqm Diya Aur Usko Nikaal Diya Gaya. (Asbaat E Sifatul Uloo, Riwayat 104 Mu'allif Imam Mofiquddin Abdullah Bin Ahmad Bin Kadama Muqaddasi)

Imam Zahbi Rh Ne Kaha K Ye Qaul Imam Malik Rh Se Sabit Hai Is K Alawa Ye Kaul Imam Malik Rh K Ek Aur Ustaad Se Bi Sabit Hai, In Sha Allah Tabayi K Zikr Mai Unka Zikr Karunga.
Abdullah Bin Naafae Rahimahullah Ka Kehna Hai K Imam Malik Rh Ne Farmaya: Allah Aasmano Par Hai Aur Uska Ilm Har Jagah Hai Aur Uske Ilm Se Koi Cheez Kharij Nhi (Aetaqaad Ahlus Sunnah Muallif Imam Habtullah Lalkayi, Tamheed Muallif Imam Ibne Abdul Barr)

3. IMAM MUHAMMAD BIN IDREES SHAFAE RAHIMAHULLAH TAREEKH E WAFAAT 204 HIJRI

Abi Shaiba Aur Abi Soor Rahimahullah Kehte Hai K Imam Shafae Rh Ne Farmaya: Mene Imam Malik Rh Aur Imam Sufyaan Suri Rh Aur Deegar Tabayi (In Ka Zikr In Sha Allah Agey Ayega) Ko Jis Tarha Sunnat Ki Jis Baat Par Paya Mai Bhi Us Par Hi Qayam Hua Aur Wo Baat Ye Hai K: Is Baat Ki Shahadat Di Jaye K Allah K Alawa Koi Saccha Aur Haqeeqi Mabood Nhi Aur Muhammad SAW Allah K Rasool Hai, Aur Allah Aasmano Se Uper Apne Arsh Se Uper Hai, Jise Chahta Hai Apni Makhlooq K Kareeb Hota Hai, Aur Mujhe Chahta Hai Dunya K Aasman Ki Taraf Utarta Hai Aur Aqeedeh K Degar Muamalaat Ka Zikr Kiya. (Ijtamaul Jevoosh Al Islamiya, Muallif Imam Ibne Qayyim Al Jauzi Rh Nashir Darul Kutub Ilmiya Bairoot Pehli Isha'at)(Mukhtasar Alawul Alliyil Gaffar Rakam 196, Muallif, Muhaqqiq, Nashir Aur Isha'at Tafseel Pehle Likhi Ja Chuki Hai)
4. IMAM AHMAD BIN HAMBAL RAHIMAHULLAH TAREEK E WAFAAT 241 HIJRI
Yousuf Bin Musa Al Bagdadi Kehte Hai K, Unhe Abdullah Bin Ahmad Bin Hambal Rh Ne Bataya K Unke Walid Imam Ahmad Bin Hambal Rh Se Pucha Gaya: Kya Allah Azz Wa Jal Saato Aasman K Uper Apne Arsh Se Uper, Apni Tamaam Makhlooq Se Uper Hai, Aur Uski Kudrat Wa Ilm Har Jagah Hai?

To Imam Ahmad Bin Hambal Rh Ne Farmaya: Ji Han Allah Arsh Par Hai Aur Us (K Ilm) Se Kuch Kharij Nhi, Imam Allama Ibne Qayyim Al Jauzi Rh Ne Ijtimaul Jewush Al Islamiya Mai Likha K Is Riwayat Ko Imam Imam Abu Bakr Khalaal Rh Ne "ASSUNNAH" Mai Sahih Sanad K Sath Nakal Kiya

Wazeh Rahe K Is Aqeedeh K Bare Mai In Aa'imma E Kiraam Ki Taraf Se Sirf Yahi Aqwaal Mayassar Nhi, Balke Aur Bhi Sahih Sabit Shuda Aqwaal Milte Hai, Mene Sirf Ikhtisaar K Paish E Nazar Ye Chand Aqwaal Nakal Kiye Hai

Charo Bade Sahib E Mazhab Imamao Rahimahullah K Farameen K Baad Ab In Sha Allah Degar Tabayi Aur Taba Tabayi Rahimahullah K Aqwaal Paish Karunga.